سایت های مشاوره آنلاین کنکور|پل موفقیت یا فریب برای پول

 

اما نگران نباشید، موسسات مشاوره آنلاین کنکور مثل کنکور تی وی و امثالهم زیاد هستند که هرگز دوست ندارند نام برند و خوش نامی خودشان را با ناراضی کردن داوطلبان کنکور خراب کنند و خوب است که همه را به یک چشم نبینیم و اعتبار موسسات مشاوره آنلاین کنکور را ارزیابی دقیق تری کنیم.

7 ویژگی که یک موسسه مشاوره آنلاین کنکور را قابل اعتماد می کند

اصلاً نگران نباشید بررسی چند ویژگی ساده زیر خیال شما را از هر موسسه و سایت مشاوره کنکور آنلاین در چند دقیقه برطرف می کند:

  1. داشتن نماد اعتماد الکترونیک
  2. وجود صفحه درباره ما که موضع و رویکرد آن ها را کامل توضیح داده است
  3. داشتن تلفن پاسخگو یا چت آنلاین
  4. تفکیک شده بودن خدمات مختلف سایت
  5. سایتشان صرفاً خدماتی نباشد و مطالب رایگان و راهنمایی های کارآمد کنکوری نیز ارائه دهد
  6. سابقه و رزومه مشاوران آنلاین کنکورشان شفاف باشد
  7. درگاه پرداخت آنلاین داشته باشند که نشانگر این است که بسیار ارزیابی شده اند

این 7 معیار مطلق نیستند اما یک حداقل هایی برای گزینش یک مجموعه مشاوره آنلاین کنکور به ما می دهند و مطمئن باشید اعتماد جلب کردن در فضای آنلاین کار ساده ای نیست و اگر موسسه مشاوره کنکور آنلاینی مانند konkur.tv اعتماد عده زیادی را جلب کرده است، دوست ندارد به این راحتی آن را از دست بدهد.

 کنکوری‌ ها بخوانند! 12 راز ساده قبولی در کنکور با یک مشاوره آنلاین فوق‌ العاده!

کنکوری

مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور راهی مطمئن و بسیار ارزان برای دستیابی به هدفتان است.

اینجا تیتروار و کوتاه به بررسی 12 تا از ان ها می پردازیم که اگر خواستید بیشتر با آن ها آشنا شوید یکی از بهترین مراجع مطالعه آن سایت مشاوره کنکور konkur.tv  است.

تعیین دقیق هدف از کنکور دادن

مشخص کردن هدف و رتبه مورد نظر برای دستیابی به آرمان‌های تحصیلی‌تان نه به واسطه ذهنیت شخصی بلکه با استفاده از تخصص یک مشاور حرفه ای کنکور بسیار متفاوت است و از مشاورتان بخواهید برای شما یک چشم انداز ترسیم کند.

اساتید باتجربه و حرفه‌ای کنکور

انتخاب اساتیدی که چندین سال در زمینه تدریس کنکوری، تجربه و مهارت دارند و راهنمایی گرفتن از مشاوران کنکور و معلمان کنکور آگاه و دلسوز که هدف شما را درک می کنند نه افرادی که فقط به فکر کسب درآمد هستند.

شرکت در جلسات مشاوره کنکور

ممکن است شما علاقه ای به حضور در جمع کنکوری های دیگر و جلسات گروهی مشاوره کنکور نداشته باشید و همان مشاوره آنلاین کنکور را ترجیح دهید اما شرکت منظم در جلسات مشاوره و پرسیدن سوالات جهت رفع اشکال و ابهام و گوش دادن به نکات مهمی که مشاور کنکور می‌گوید جرقه های خوبی در ذهن شما برای بهبود وضعیت مطالعه بدهد.

برنامه‌ریزی کنکور مناسب حال و هوا و شخصیت شما

برنامه ریزی کنکور خودش مبحثی سنگین است و اینجا فقط تیتروار به آن اشاره می کنیم که تدوین برنامه‌ای متناسب با شرایط و هدف مورد نظرتان نباید بدون مشورت یک مشاور باشد و یک مشاور آنلاین کنکور خیلی در دسترس تر از مشاور حضوری است.

استفاده از بهترین منابع متناسب با ظرفیت و شخصیت شما

انتخاب منابع مناسب با توجه به سطح و درس‌های مورد نیاز که آقای محمد قاسمی به آن منبع یابی می گوید.

پیشنهاد می کنم این بخش را حتماً در کنکور تی وی مطالعه کنید.

روش‌های مطالعه صحیح کنکور

استفاده از روش‌های مطالعه‌ای متنوع و موثر مانند تندخوانی که باید در 12 سال تحصیل در مدرسه به ما یاد می دادند و ندادند را باید باید برای کنکور بدانیم.

خلاصه‌نویسی و مرور

از نظر هرمان ابینگهاوس مرور مهم تر از یادگیری اولیه است و خلاصه نویسی ها گنجینه ی عظیمی از ابزار مرور قبل از کنکور را به ما می دهند.

لایف استایل منظم در سال کنکور

رعایت یک لایف استایل منظم با مطالعه، استراحت و فعالیت‌ بدنی و قطع نکردن روابط دوستانه دردوران کنکور بسیار مساله پیچیده است که باید رعایت شود.

یادگیری روش‌های تست‌زنی

توقع ندارید که در چند خط کوتاه در مورد تست زنی حرف بزنم، اما توصیه می کنم سری به کنکور تی وی بزنید تا دریایی از روش های تست زنی را درک کنید.

روحیه بالا و مبارزه با موانع

حفظ روحیه بالا و مبارزه برای از بین بردن موانع ذهنی

تقویت ویژگی‌های مثبت

تقویت ویژگی‌هایی همچون مسئولیت‌پذیری، اعتماد به نفس و تمرکز

معاشرت با افراد با انگیزه

معاشرت با افرادی که به شما انرژی و انگیزه می‌دهند تا به سمت موفقیت در کنکور سوق داده شوید.

اینجا کمی توقف کنید و از خود بپرسید چند نفر را در کنار خود و در میان دوستان خود دارید که معاشرت با آن ها انگیزه بخش است؟

آن ها را کنار خود نگه دارید

هزینه مشاوره آنلاین کنکور؟ نصف قیمت کلاس حضوری!

هزینه مشاوره آنلاین

همه ما می خواهیم کم خرج کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم با مشاوره آنلاین برای کنکور این امکان وجود دارد!

همان‌طور که در چند سال اخیر ایران خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری، هزینه کمتری در بردارد، هزینه کلاس و مشاوره آنلاین کنکور هم نسبت به کلاس‌ها و مشاوره های حضوری بسیار کمتر است.

با نصف قیمت کلاس حضوری، می‌توانید از مزایای مشاوره آنلاین بهره‌مند شده و به بهترین شکل ممکن برای آزمون کنکور سراسری آماده شوید.

البته واضح است که این هزینه در مجموعه‌های مشاوره آنلاین مختلف، متفاوت بوده و به عوامل مختلفی مانند موسسه، تجربه و سابقه اساتید برگزارکننده کلاس، مشاوران، پلتفرمی که در آن تدریس می‌شود، امکانات تدریس، تعداد داوطلبان شرکت‌کننده، رشته و درسی که قصد ثبت‌نام در آن را دارید، بستگی دارد.

مشاوره آنلاین و رایگان کنکور سراسری، تضمین رتبه برتر!

مشاوره آنلاین و رایگان کنکور

مجموعه‌های مختلفی کلاس‌های آنلاین کنکور برگزار کرده و مشاوره‌های آنلاین ارائه می‌دهند. اما آیا مشاوره آنلاین کنکور رایگان هم وجود دارد؟

به لطف وبینارهای مشاوره آنلاین و پادکست هایی همچون رادیو کنکور عملاً تعداد زیادی از داوطلبان به مشاوره رایگان کنکور دسترسی دارند.

مشاوره کنکور آنلاین چت هم راهی رایگان، ساده و موثر برای کسب راهنمایی‌های لازم است. با ورود به چت مشاوره آنلاین، می‌توانید در هر ساعتی و در هر مکانی که هستید، پاسخ سؤالات خود را سریعا دریافت کنیدکه بعضی سایت های مشاوره آنلاین کنکور مثل konkur.tv  این امکان را برای شما فراهم کرده اند.

انتخاب رشته کنکور با یک مشاوره آنلاین حرفه‌ ای، خیالت رو راحت کن!

مطمئناً برای انتخاب رشته کنکور دچار شک و تردید خواهید شد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ایران می‌توانید از یک مشاور تحصیلی آنلاین حرفه‌‌ای بهره‌مند شوید که سطح آگاهی بالایی از انتخاب رشته کنکور را در اختیارتان می گذارد و فاز استرس آور انتخاب رشته را برای شما راحت می کند و هر آنچه در مودر آینده شغلی هر رشته متناسب با رتبه ای که در کنکور آورده اید را به شما می گوید.

در انتخاب رشته 4 چیز زیر را از مشاور مطالبه کنید:

  1. کشف توانمدی تان
  2. کشف علایقتان
  3. انظباق رتبه کنکور شما با قبولی های سال های قبل
  4. نیاز بازار به رشته ای که انتخاب می کنید

 

کدخبر: 972254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟