آخرین حضور«گربه نره و روباه مکار» و روی صحنه رفتن «شازده‌کوچولو»

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک (یکشنبه یازدهم تیر)، 6 نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

نمایش‌های صحنه‌ای

«درباره رقص» نوشته یاسین فرخی با کارگردانی پریناز خسروی از تهران با مدت‌زمان 40 دقیقه در ساعت‌های 17 و 19 در سالن قشقایی اجرا می‌شود.

«میرزا محمد» به نویسندگی عقیل جماعتی با کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد از بوشهر با مدت‌زمان 60 دقیقه در ساعت‌های 18 و 20 در سالن سایه روی صحنه می‌رود.

همچنین «مهرنگ» به نویسندگی و کارگردانی راضیه حسین‌پور از سراوان به مدت 20 دقیقه در ساعت‌های 17 و 19 در کارگاه نمایش اجرا می‌شود.

نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران برای 75 دقیقه در ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

نمایش «سومین روز تابستان» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان به مدت 47 دقیقه دیگر نمایشی است که در قالب اجراهای جشنواره عروسکی تهران در ساعت‌های 17 و 19 در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند «شازده‌کوچولو» نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری با کارگردانی مرضیه درخشان‌نیا از همدان را در مدت زمان 35 دقیقه ساعت‌های 17 و 19 در تالار هنر روی صحنه تماشا کنند.

جشنواره عروسکی

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

نمایش‌های فضای باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک هم پنج نمایش «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی از تهران در ساعت 19، «شکارچی» به نویسندگی و کارگردانی لیلا بیگوند از تهران در ساعت 19:30، نمایش «نوازندگان غول‌پیکر بختیاری» به نویسندگی و کارگردانی محسن اکرمی ابرقویی از یزد در ساعت 20 و نمایش «زاده قوس فلک است اصفهان...» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه نقوی از اصفهان در ساعت 20:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیری هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟