تازه واردها را از شبکه افق ببینید

به گزارش رکنا، سریال «تازه وارد» از ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود؛ محور اصلی این مجموعه تلوزیونی افزایش سن جامعه می‌باشد و به مساله فرزندآوری می‌پردازد. شیوه تولید این سریال ۱۱ قسمتی کمی از دیگر سریال‌ها متمایز است و ۸ کارگردان قسمت‌های مختلف آن را کارگردانی کرده اند.

محمدجواد موحد تهیه‌کننده سریال یازده اپیزودی «تازه وارد» درباره آخرین وضعیت این اثر عنوان کرد: تصویر برداری این مجموعه ۶ ماه زمان برد و در باشگاه فیلم سوره تولید شده و محصول خانه تولیدات جوان صداوسیما است.

حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت فیلمساز تازه‌نفس این اثر هستند که ساخت اپیزود‌های مختلف را برعهده داشتند تا بتوانند خود را در عرصه سریال‌سازی محک بزنند.

بازیگرانی، چون رضا بنفشه‌خواه ، امیرمحمد زند، سپیده خداوردی، آشا محرابی ، هادی دیباجی، سهی‌بانو ذوالقدر و زهرا داوودنژاد به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در سریال «تازه وارد» حدود ۳۶ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان تازه وارد را یک اثر بزرگ، پربازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی بسیار عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی سریال «تازه وارد» با توجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آن‌ها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا رضا کشاورزی به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری تازه وارد توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران سریال «تازه وارد» می‌توان به مریم خدارحمی، شیوا خنیاگر، محمد جواد طاهری، شیوا خسرو‌مهر، مهری آل‌آقا، نیلوفر هوشمند، سونیا سنجری و محمد نادری اشاره کرد.

کدخبر: 907054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟