تصادف مرگبار 2 کامیون درجاده قدیم جاجرود + عکس

 ساعت 04:00 بامداد امروز وقوع یک مورد تصادف به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 26 به همراه گروه امداد و نجات 10 این سازمان به محل حادثه در مسیر جاده جاجرود به سمت تهران، نرسیده به بزرگراه شهید بابایی روانه شدند.

به گزارش رکنا، امیر عباس قربانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد جزئیات بیشتراین حادثه گفت: یک دستگاه کامیون تانکردار در مسیر جاجرود به سمت تهران درحال حرکت بود که به دلیل نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون حامل روغن خوراکی برخورد کرد.

وی افزود: براثر شدت تصادف، هر دو سرنشین کامیون تانکردار که پدر 55 ساله و فرزند 30 ساله بودند درداخل اتاقک متلاشی شده ی آن بدام افتادند.

قربانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به موقعیت بسیار خطرناک محل حادثه، نبود نور کافی و سرعت زیاد خودروهای عبوری، آتش نشانان ابتدا با چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی اقدام به ایمن سازی جاده کردند و سپس با استفاده از تجهیزات موجود مشغول خارج کردن سرنشینان این کامیون شدند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان ابتدا سرنشین جوان به نام عرفان - ز 30 ساله را از داخل اتاقک کامیون که تقریبا متلاشی شده بود، بیرون آوردند که با توجه به مصدومیت شدید وی، سریعا حهت انتقال به نزدیک ترین مرکز درمانی، این مصدوم جوان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، راننده این کامیون به نام رحیم - ز 55 ساله را از میان اتاقک کامیون تانکردارخارج کرده و به نیروهای اورژانس تحویل دادند که مشخص شد وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

این فرمانده آتش نشانی گفت: پس از ایمن‌سازی‌های لازم، محل حادثه جهت انجام تحقیقات لازم و نیز بررسی علل بروز این حادثه مرگبار دراختیار پلیس راهورمنطقه گذاشته شد.

تصادف

تصادف

تصادف

تصادف

کدخبر: 712547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟