دستگیری مواد فروش شرق پایتخت

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات خبر گفت: بنابر اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن در شرق تهران مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یک باب منزل در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر ، پرونده ای در این خصوص در پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگی عملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام پس از انجام مقدمات کار ، اکیپی از مامورین پایگاه یکم  پلیس با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل سکونت متهم مراجعه و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه نسبت به بازداشت وی اقدام کردند.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: با ورود به منزل متهم ،سریعا نسبت به جستجو و بازرسی محل اقدام که در این بین از 7کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به  مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

کدخبر: 728800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟