سرهنگ عبدالوهاب حسنوند  با بیان اینکه در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شرق کشور  اقدام به تهیه و  توزیع مواد مخدر می کند.

کشف 431 کیلو مرفین در عملیات مشترک پلیس تهران و سیستان

به گزارش رکنا، وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان آنها را در منزلی دپو و مترصد زمان مناسب برای بارگیری و انتقال به پایتخت  است.

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند خودروی متهم را هنگام تردد در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف و در حالیکه متهم پس از توقف اقدام به فرار کرد با شلیک پلیس زمینگیر شده و دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 431کیلو و 800گرم مرفین، 158کیلو و 600گرم شیشه، یک قبضه اسلحه کلاش، 5تیغه خشاب و یکدستگاه بی سیم کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اظهار داشت: مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل شد.

کدخبر: 742332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟