بازدید مدیر عامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر

به گزارش رکنا، محسن احمدی مدیرعامل هلدینگ اقتصادی سبا و به عنوان بزرگترین هلدینگ اقتصادی صنعت بیمه کشور از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق امپر بازدید و از توانمندی ها و استارت آپ های حاضر در کارخانه بازدید به عمل آورد. پرویز کرمی مدیرعامل امپر ضمن معرفی دستاوردها و توانمندی های مجموعه امپر و از ورود یکی از استارتاپ های مستقر در شتاب دهنده های آمپر(شتابدهنده آمپر چنج) به اکوسیستم بیمه‌ای کشور،خبر داد وامکان انجام همکاری های مشترک با هلدینگ سبا را یادآور شد.

کارخانه نواوری وصنایع خلاق امپر

پرویز کرمی

بهروز کشاورز مدیر  شتابدهنده امپر چنج

در ادامه بهروز کشاورز مدیر شتاب دهنده امپر چنج فعال در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق با معرفی استارتاپ بیمه‌ای هزاره سوم از تسهیلات و نوآوری این استارتاپ در بستر بیمه گفت و اعلام آمادگی امپر را برای همکاری های مشترک در حوزه صنعت بیمه بیان کرد.

محمدی مدیرعامل و هم بنیانگذار استارتاپ هزاره سوم نیز با معرفی توانمندی های استارت آپ مذکور ضمن قدردانی از حمایت های کارخانه نوآوری امپر امکان استمرار این حرکت با هلدینگ را بر شمرد.

مدیر عامل هلدینگ توسعه کسب وکار سبا

در ادامه احمدی مدیرعامل سبا ضمن استقبال از فعالیت های مجموعه امپر بر ادامه همکاری با این استارت آپ و بر ایجاد همکاری  با دانشگاه علمی و کاربردی بیمه ایران و نیز سایر بخش ها تاکید کرد.

شایسته یادآوری است کارخانه نوآوری و صنایع خلاق امپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر در دوسوله مجزا هر سوله دوهزارمتربع و در سه حوزه حمل ونقل، سلامت وسالمندی  ای تی ای اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب لب تخصصی به عنوان بازوی نوآوری هلدینگ راز رایزکو درحال فعالیت است.

کدخبر: 903849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟