هم‌قدم تا بین‌الحرمین با سروش‌پلاس

سرویس تماس‌پلاس و اعلام وضعیت سروش‌پلاس که در ایام اربعین سال گذشته ارائه شده‌بود، امسال با کیفیت بهتری در اختیار کاربران قرار گرفته‌است. دستیار هوشمند زائر نیز خدمت جدیدی از نسخه جدید این پیام‌رسان است که به جهت تسهیل رفاه زائران اربعین حسینی و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به کاربران ارائه شده‌است.

در سرویس «اعلام وضعیت» کاربر می‌تواند بدون نیاز به اینترنت ، در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان پیام خود را ثبت کند. این سرویس که در بستر USSD و با همکاری #500* اجرا می‌شود، به‌ویژه در هنگام سفر و در جاده‌هایی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد، راه مناسبی برای در ارتباط ماندن با همراهان و هم‌سفران خواهد بود.

تماس‌پلاس نیز دیگر سرویس جدید سروش‌پلاس است که امکان برقراری تماس تلفنی با مخاطبین غیرسروش‌پلاسی کاربران را فراهم کرده‌است. پیش از این کاربران این پیام‌رسان می‌توانستند به صورت درون‌برنامه‌ای با مخاطبین سروش‌پلاس خود به صورت صوتی و یا تصویری تماس برقرار کنند؛ اما با استفاده از این سرویس کاربران سروش‌پلاس می‌توانند با تمامی خطوط تلفن ثابت و تمامی اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل و...) تماس بگیرند. در این سرویس نیازی به نصب برنامه برای مخاطب مقصد نبوده و صرفا کاربری که در حال برقراری تماس و شماره‌گیری است می‌بایست وارد اکانت خود در سروش‌پلاس شده باشد.

خدمت دیگر سروش‌پلاس به زوار بین‌الحرمین «دستیار هوشمند زائر» یا سرویس جستجوی موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین است؛ این دستیار هوشمند که با فناوری هوش مصنوعی توسعه داده شده، امکان جستجوی موکب‌های کوچک و بزرگ و خدمات رفاهی آن‌ها در مسیرهای منتهی به کربلای معلی را برای زوار اربعین حسینی فراهم می‌کند.

از سایر خدمات پیام‌رسانی سروش‌پلاس برای زوار اربعین حسینی می‌توان به امکان «ارسال موقعیت مکانی» و «تماس صوتی و تصویری» سروش‌پلاس اشاره کرد.

دسترسی به سرویس‌های اربعین با دریافت و به‌روزرسانی نسخه جدید سروش‌پلاس

https://srsh.ir/splusroknasite

کدخبر: 921527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟