راهنمای جامع سفارش طراحی سایت و هزینه طراحی سایت

 

در این مطلب پنتازوم می خواهیم در خصوص نکاتی که در سفارش طراحی سایت باید در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را از خدمات طراحی سایت بگیرید، صحبت کنیم. یکی از مواردی که در این راهنمای جامع سفارش وبسایت به آن می پردازیم، قیمت طراحی سایت است. هزینه طراحی سایت یکی از مواردی است که اغلب باعث سردرگمی کارفرماها می شود. شرکت های طراحی سایت هر کدام بر اساس تجربه و کیفیت خدمات یک تعرفه طراحی سایت مشخص دارند. اما این نرخ طراحی وبسایت بر چه اساسی تعیین می شود و اصولا چه مواردی را در انتخاب شرکت طراحی سایت حرفه ای باید مدنظر قرار داد؟ همراه ما باشید.

سفارش طراحی سایت حرفه ای

پنتازوم یک شرکت حرفه ای طراحی سایت است. اما چرا نیاز به سفارش طراحی سایت حرفه ای داریم؟ شیوه های فروش و بازاریابی در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است. حالا اکثر افراد زمان زیادی را در فضای مجازی صرف می کنند. آن ها هر آن چه که نیاز دارند را در گوگل جستجو می کنند! کسب و کار شما بدون حضور در دنیای مجازی دوام چندانی نمی آورد. به ویژه اینکه در هر صنفی که فکرش را بکنید، رقبا به سرعت دست به کار شده اند و با سفارش طراحی سایت، یک کانال دیگر به شیوه های بازارایابی و فروش خود اضافه کرده اند. طراحی سایت حرفه ای یکی از روش هایی است که امکان حضور موثر کسب و کار شما را ایجاد می کند.

اگر می دانستید که چه فرصت های طلایی با طراحی سایت در اختیار مجموعه ی شما قرار می گیرد، حتی یک روز هم در شروع پروژه طراحی وبسایت تعلل نمی کردید! در ادامه می خواهیم در مورد طراحی سایت حرفه ای وردپرس صحبت کنیم. برخلاف تصور برخی از افراد استفاده از وردپرس غیرحرفه ای نیست! بلکه بسیاری از وبسایت های حرفه ای دنیا از وردپرس استفاده می کنند.  در حال حاضر بیشتر از 34,000,000 وبسایت وردپرسی فعال در تمامی دنیا وجود دارد.

طراحی سایت قالب آماده وردپرس یا کدنویسی اختصاصی

این سوال اصولا به این برمی گردد که شما چرا نیاز به طراحی سایت دارید. یکی از اشتباهاتی که برخی از مدیران کسب و کار دارند این است که تصور می کنند طراحی سایت وردپرس حرفه ای نیست! در صورتی که بسیاری از قالب های آماده وردپرس برای سایت های مجله ای و خبری ایده آل هستند و هم چنین قدرتمند ترین برندهای دنیا مثل تد،سونی، مایکروسافت و یا همین دیجی کالا مگ خودمان از وردپرس برای بخش مجله ای سایت خود استفاده کرده اند.

در صورتی که شما یک استارت آپ با ایده های جدید هستید، که این ایده ها نیازمند تحلیل هستند و پیاده سازی ایده شما نیاز به کدنویسی دارد، آنوقت دیگر استفاده از سایت های قالب آماده وردپرس (یا هر سیستم دیگر) توصیه نمی شود.

نکات مهم قبل از طراحی سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از طراحی سایت باید در نظر بگیرید، تعیین هدف از طراحی وبسایت است. قبل از اینکه وبسایت خود را راه اندازی کنید، باید نوع وبسایت را مشخص کنید. ممکن است هدف شما از طراحی سایت تنها معرفی شرکت و محصولات و یا خدمات باشد. در صورتی که در سایت نیازی به فروش آنلاین نداشته باشید باید برای طراحی سایت شرکتی اقدام کنید. در صورتی که محصولاتی برای فروش آنلاین داشته باشید، باید سفارش طراحی سایت فروشگاهی بدهید.

در واقع نوع وبسایت شما را هدف از کسب و کارتان مشخص می کند. هر نوع وبسایتی امکانات مخصوص به خود به شما ارائه می دهد.

طراحی سایت حرفه ای

با تعیین هدف از طراحی سایت، نوع وبسایت هم مشخص می شود. برخی از انواع مختلف طراحی سایت شامل این موارد است:

  1. طراحی سایت شرکتی : متداول ترین نوع وبسایت ها که شرکت ها و موسسات می توانند از آن برای معرفی خدمات یا محصولات خود استفاده کنند. سایت های شرکتی معمولا درگاه پرداخت آنلاین ندارند زیرا محصول یا خدمات را به صورت مستقیم به فروش نمی رسانند.

  2. طراحی سایت فروشگاهی : با طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید محصول یا خدمات را به صورت آنلاین بفروشید. این نوع سایت ها نیازمند دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی می باشند.

  3. طراحی سایت پزشکی : با طراحی سایت پزشکی می تواند برای پزشک برندسازی شخصی انجام داد. علاوه بر آن امکان نوبت دهی آنلاین و ارتباط با بیماران موارد دیگری هستند که می توان در این وبسایت ها استفاده کرد.

  4. طراحی سایت صنعتی: سایت های صنعتی هم معمولا برای صاحبان کارخانه ها و صنعت طراحی می شوند. در این سایت ها اغلب فروش آنلاین انجام نمی شود. شاید بتوان گفت سایت های صنعتی به نوعی در دسته بندی سایت های شرکتی قرار می گیرد.

  5. طراحی سایت بازرگانی : تمامی شرکت های بازرگانی برای معرفی خود در فضای مجازی می توانند از خدمات طراحی سایت بازرگانی پنتازوم استفاده کنند. سایت های بازرگانی هم به نوعی سایت شرکتی محسوب می شوند.

  6. طراحی سایت آرایشگاه : در طراحی سایت آرایشگاه مواردی هم چون نوبت دهی آنلاین، درج نمونه کارهای سالن و وجود بخش وبلاگی برای آموزش خودآرایی و نکات مهم آرایشی می تواند به ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان کمک کند.

  7. طراحی سایت شخصی : طراحی سایت شخصی یکی از بهترین روش ها برای ایجاد و توسعه برند شخصی است. درج نمونه کارها در حوزه تخصصی فرد وتوضیحات درباره ی نحوه و نوع کار یا خدمات مهم ترین چیزی است که در این نوع وبسایت ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

  8. طراحی سایت مجله ای یا محتوایی :  وردپرس برای راه اندازی این سایت ها ایده آل است.

  9. طراحی سایت آگهی : در سایت های آگهی باید قابلیت ثبت نام و درج آگهی برای همه ی افراد وجود داشته باشد. این آگهی ها می توانند رایگان یا با شرایط دلخواه صاحب کسب و کار (مثلا درج در صفحه اول و ...) شامل هزینه باشند.

 

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت یک موضوع ثابت نیست. در هر شرکتی فرآیند طراحی سایت با استانداردهای خاص همان مجموعه انجام می شود. پس در تعیین تعرفه طراحی سایت اولا تجربه و تسلط شرکت طراح وبسایت نقش اساسی را دارد. در برخی از موارد شرکت های برند این حوزه ممکن است به واسطه ی شناخته شده بودن هزینه هایی بالاتر از عرف (به نسبت امکاناتی که ارائه می دهند، اعلام کنند). یکی از مهم ترین موارد که شما در سفارش طراحی وبسایت باید مدنظر قرار بدهید کیفیت و پشتیبانی خدمات طراحی وب است.هزینه طراحی سایت در یک نگاه به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تجربه ی شرکت طراحی سایت

  • نوع وبسایت (طراحی اختصاصی یا استفاده از قالب آماده)

  • تعداد صفحات وبسایت

  • مدت زمان پشتیبانی از سایت پس از طراحی

  • نوع وبسایت از نظر کارایی : فروشگاهی ، شرکتی و ...

  • حجم سایت (که روی حجم درخواستی هاست موثر است)

برای اطلاع از هزینه طراحی سایت به روز می توانید به این لینک مراجعه کنید:

https://pentazoom.ir/website-price/

هزینه طراحی سایت وردپرس

برخی از افراد گمان می کنند چون وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متن باز و در واقع هسته اصلی آن رایگان است پس هزینه طراحی وبسایت با آن هم رایگان و یا ناچیز است! این یک تصور اشتباه است! قالب های آماده حرفه ای وردپرس در بازارهای جهانی چیزی بین 30 الی 100 دلار هزینه اولیه دارند. این قالب ها پس از خرید نیاز به فارسی سازی دارند. علاوه بر فارسی سازی هر قالب باید با توجه به نوع سایت کارفرما تنظیم شود و جزئیات بهینه سازی برای هر پروژه متفاوت است و این کار نیازمند استفاده از متخصص وردپرس است.

ممکن است یک کارفرما برای این که بخواهد در هزینه طراحی سایت وردپرس صرفه جویی کند، از قالب های وردپرس آماده موجود در مارکت ایران مثل ژاکت یا راستچین استفاده کند. در این صورت هزینه قالب ابتدایی به دلار محاسبه نمی شود. اما همین قالب ها هم برای هر پروژه نیاز به بهینه سازی دارند.

این بهینه سازی مهم ترین کاری است که هر طراح سایت قالب آماده وردپرس باید آن را انجام بدهد. زیرا معمولا هدف از طراحی سایت در نهایت بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل است.

سایت

درست است که فرآیند سئو که برای نشان داده شدن سایت شما در گوگل انجام می شود شامل تولید محتوا، تبلیغات، بهینه سازی مدام سایت و افزونه های وردپرس و ... بسیاری از موارد دیگر است. اما اگر وبسایت شما دچار مشکلات فنی باشد در مرحله ی اول کار سئو سایت به خوبی پیش نمی رود.

شماره طراحی سایت

اگر شماره طراحی سایت حرفه ای را می خواهید، پنتازوم را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با این شماره ها تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره رایگان طراحی سایت ما استفاده کنید:

  • شماره تلفن طراحی سایت : 02166053250

  • شماره موبایل طراحی سایت : 09223896531

  • آدرس وبسایت طراحی سایت : https://pentazoom.ir/

برخی دیگر ایده های نو برای کسب و کار خود دارند که این ایده ها قابل پیاده سازی با سیستم مدیریت محتوا وردپرس نیست و نیازمند کدنویسی اختصاصی است.

موارد مهم در ثبت سفارش طراحی سایت: 

  • قبل از سفارش طراحی سایت هدف خود را از داشتن سایت مشخص کنید.

  • برای پشتیبانی سایت برنامه ریزی داشته باشید.

  • از خدمات شرکتی استفاده کنید که پشتیبانی پس از طراحی سایت ارائه می کند.

  • فقط هزینه را مدنظر قرار ندهید زیر با استفاده از خدمات بی کیفیت ناچار به پرداخت چند بار هزینه هستید.

 

کدخبر: 955049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟