آیت‌الله خامنه‌ای و سردار سلیمانی؛ برجسته‌ترین حامیان ملت عراق در نبرد علیه تروریسم

در این بیانیه با مرور مراحل پروژه ویرانگر موسوم به خلافت داعش که از پشتیبانی مالی هنگفت و حمایت لجستیک خارجی برخوردار بود، آمده است: مردم رنج‌کشیده ما به‌یاد دارند که دشمنان چگونه در آن دوره برای دریدن به جان این ملت افتادند؛ همچنین فقدان حامی و خیانت برادران را به خاطر سپردند.

جنبش نُجَباء در ادامه با اشاره به اینکه "خروش مقاومت اسلامی در قالب نیروهای الحشد الشعبی به تغییر معادله انجامید" خاطرنشان ساخت: فرزندان شریف ملت عراق که داوطلبانه در صفوف بسیج مردمی قیام کردند، نمی‌توانند کسانی که در آن لحظات سخت کنارشان ایستادند را فراموش کنند. برجسته‌ترینِ آن‌ها جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیمش حضرت آیت‌الله‌العظمی « سیدعلی حسینی خامنه‌ای » (دام‌ظله) بود که در آن زمان از هیچ حمایتی دریغ نکرد و فرمانده دلاور لشکر اسلام، شهید « حاج‌قاسم سلیمانی » رضوان‌الله‌تعالی‌علیه را به یاری ما فرستاد. برادران شهید سلیمانی در سپاه پاسداران و مجاهدان صالح از حزب‌الله لبنان در کنار شهید «حاج ابومهدی المهندس» رضوان‌الله‌تعالی‌علیه که فرمانده میدانی شجاع، شهید جاوید عراق، فرمانده الحشد الشعبی و معمار پیروزی‌ها بود، نیز فراموش‌نشدنی هستند.

در بخش بعدی بیانیه نُجَباء، ضمن یادآوری سنگ‌اندازی‌های رژیم‌های متخاصم در مسیر مقابله با تروریسم تکفیری، تصریح شده است: اما به کوری چشم دشمنان عراق، به برکت حضرت صاحب الامر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، به برکت خون شهدای صالحمان و جایگاه مراجع عظام دینی و مجاهدان غیور، پیروزی آشکار به‌دست آمد، لشکر تاریکی شکست خورد و هرکس پشت سر آن‌ها ایستاد، سیلی مقاومت او را گیج کرد و تمام نقشه‌های شومش خنثی شد.

 بیانیه مذکور با تأکید بر اینکه "اکتفا به شکرگزاری برای تداوم این پیروزی کافی نیست، بلکه باید برای حفظ روحیه، وحدت، حسن شهرت، اعتقاد راسخ و تحکیم روابط حشد با گروه‌های خیرخواهِ دوست کوشید" اعلام کرده است: ما از این فرصت بزرگ برای تجدید موضع خود در نفی اشغالگری استفاده می‌کنیم و معتقدیم که مؤثرترین راه مقابله با آن، گزینه نظامی است و راه‌حل دیگری وجود ندارد.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان با خداوند متعال، حضرت صاحب الامر عجل‌الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشریف، مراجع عظام و فرزندان امت اسلامی عهد بست که سپری مستحکم، سنگری غیرقابل نفوذ و سربازی همیشه آماده برای دفاع در برابر فتنه‌ها و خطرات باشد و در مسیر اعتلا، عزت، پیشرفت و آبادانی عراق تلاش کند.

 منبع : ایسنا

کدخبر: 852061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟