قتل عام انتقام جویانه خانواده برادر با رگبار کلاشینکف در دلفان / 6 عضو خانواده کشته شدند+ جزییات

به گزارش رکنا؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان امروز پنجشنبه ۳ شهریورماه گفت: ۶ نفر شامل پدر و مادر و چهار  فرزند اعضای یک خانواده صبح امروز با سلاح گرم توسط برادر پدر خانواده به قتل رسیدند.

به گفته محمد زیرک یک جوان ۳۶ ساله با  سلاح کلاشینکف و به علت اختلاف مالی به منزل برادر بزرگتر خود مراجعه کرده و علاوه بر برادر ۵ عضو دیگر این خلانواده را هم به قتل می‌رساند.

وی بیان کرد: پس از اطلاع از مخفیگاه متهم بلافاصله ماموران فرمانده انتظامی شهرستان دلفان به محل اعزام و قاتل را در یکی از روستا‌های اطراف شهر نورآباد دستگیر کردند

قاتل اختلاف مالی با برادرش را علت ارتکاب این جنایت اعلام کرده است.

پس از وقوع حادثه با هدف نظارت بیشتر بر تحقیقات شاهون ون دادستان خرم آباد (مرکز لرستان) هم در محل حاضر شد.

جزئیات قتل عام خانوادگی در دلفان

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل ۶ نفر در این شهرستان و دستگیری قاتل فراری کمتر از یک ساعت خبر داد.  

فضل‌اله منصوری اظهار کرد: پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی بر سر اختلافات ملکی در شهرستان دلفان بلافاصله سه اکیپ از مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع جرم در بررسی‌های میدانی اولیه مشخص شد دو برادر به علت اختلافات خانوادگی و ملکی با یکدیگر درگیر و یکی از برادران با سلاح گرم پنج نفر از اعضای خانواده برادرش را به قتل رسانده و یک نفر را نیز مجروح که بلافاصله جهت مداوا  به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ادامه داد: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان و علی‌الرغم تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان، متأسفانه به علت شدت جراحات وارده فرد مجروح فوت کرده و با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، قاتل فراری کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

منصوری گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت درگیری را اختلافات ملکی و خانوادگی عنوان کرد.

کدخبر: 818731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟