ناکامی قاچاقچی در انتقال مواد مخدر صنعتی به اراک

به گزارش رکنا؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر صنعتی مسافر نما و کشف یک کیلو و ۱۹۰ گرم هروئین از کوله پشتی او در اراک خبرداد.

سرهنگ"حسین شمسایی فرد"در این باره بیان داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، پس از با خبر شدن از جابجایی مقادیری مواد مخدر از سوی یک قاچاقچی در تحقیقات پلیسی،  اقدامات لازم اطلاعاتی را در این زمینه آغاز کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکزی مشخص شد که این فرد قصد دارد تا مواد مخدر را تحت عنوان مسافر اتوبوس از تهران به سوی اراک جابجا کند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، اتوبوسی که  متهم با آن در حال عزیمت به اراک بود، با هماهنگی مقام قضائی و در عملیاتی از سوی مأموران در ورودی شهرستان اراک متوقف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پایان با اشاره به  دستگیری این توزیع کننده مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۱۹۰ گرم هروئین در بازرسی از کوله پشتی همراهش افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کدخبر: 821146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟