واکنش سپیده به حکم جوان شیطان صفت / در ورامین مرا آزار داد

به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از 17 مهرماه سال ۱۴۰۰ به دنبال شکایت دختر جوانی به نام سپیده آغاز شد. دختر دانشجو  که به پلیس آگاهی ورامین رفته بود از پسری  به نام مسعود شکایت کرد و گفت : چند روز قبل با پسر جوان آشنا شدم. او  شماره مرا از خواهرزاده‌ام گرفته و گفته بود قصد ازدواج دارد. به همین خاطر با او در خیابان تهرانپارس قرار ملاقات گذاشتم و سوار پژو ۴۰۵ او شدم.

دختر جوان ادامه داد: ما با هم به سمت ورامین رفتیم. اما به یکباره دچار وسوسه شد و بدون توجه به التماس هایم با تهدید چاقو مرا را آزار داد. او  از من فیلم سیاه تهیه کرده  و گفته بود اگر به کسی حرفی بزنم فیلم هایم را پخش میکند .او حتی مرا به شدت کتک زد.

 با این شکایت ماموران پلیس به ردیابی پسر شیطان صفت پرداختند و مسعود ۳۰ ساله را ردیابی و بازداشت کردند.

 اما وی منکر آزار دختر جوان شد و در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه دختر جوان برای مسعود اشد مجازات خواست.

 دختر جوان گفت: او با وعده  ازدواج مرا فریب داد و به حاشیه ورامین برد و آنجا با تهدید چاقو آزارم داد.حتی پلیس عکس و فیلم هایی را که از من گرفته  و من در حال گریه کردن بودم را درگوشی  موبایل او کشف کرد .من حاضر به گذشت نیستم  و برای او اعدام میخواهم.

سپس متهم به دفاع پرداخت و منکر آزار دختر جوان شد .

وی گفت :من با قصد ازدواج با سپیده آشنا شدم اما وقتی او به من گفت مدتی قبل یکی از اقوامش او را آزار داده از ازدواج با او منصرف شدم و به او گفتم  دیگر قصد ازدواج ندارم. اما سپیده خودش از من خواست تا با او رابطه برقرار کنم و با میل او  رابطه برقرار کردم. من از او فیلم گرفته بودم تا اگر دست از سرم بر نداشت او را تهدید کنم.  من اتهامم  را قبول ندارم.

 در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و پسر شیطان صفت را به 100 ضربه شلاق ،دو سال تبعید به  بشاگرد، پرداخت دیه و جزای نقدی محکوم کردند.

 با اعتراض دختر جوان به این  حکم،پرونده در شعبه ۵۱ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی دوباره  قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم صادره را نقض کرده و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب قرار شد پسرجوانبار دیگر در دادگاه از خود دفاع کند.

کدخبر: 822865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟