پایان فرار زن جوان و شوهرش با شلیک پلیس / زوج جوان دزد خودروهای شهرک قدس بودند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "جلیل موقوفه ای"رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری شهرک قدس درحال گشت زنی در شهرک قدس به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با رانندگی آقا و سرنشینی خانمی  که در حال تردد در کنار خودرو های پارک شده بوده و گاهی در کنار خودروهایی توقف می کردند مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران متهمان را زیر نظر گرفتند افزود: بعد از مدتی متهمان خودرو را پارک کرده و از خودرو پیاده و به سمت خودروی پارک شده رفته و با لوازمی که در اختیار داشتند درب خودرو را باز کردند که سریعا ماموران وارد عمل شده و راننده خودرو متوجه حضور ماموران در محل می شود و هر دو متهم به سرعت سوار بر خودرو شده و از محل متواری می شوند که پس از مدتی تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت لاستیک های خودرو نهایتا خودرو متوقف و هر 2 متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: در بررسی اولیه از خودرو متهمان  2 دستگاه باطری انواع خودرو و یکدستگاه کامپیوتر خودرو 206 و ابزارآلات سرقت کشف شد که متهمان 24 و 29 ساله به جرم خود و 200 فقره سرقت لوازم خودرو در شهر تهران به خصوص در غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه  در تحقیقات تکمیلی  تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند، گفت: کشف سایر  جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده هر 2 متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 822903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟