دستگیری تبهکاران حرفه ای در مازندران شهر را به آرامش بازگرداند

به گزارش رکنا؛ جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای سومین مرحله طرح عملیاتی "ظفر" برای برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، همزمان در شهرستان‌های ساری، گلوگاه، سیمرغ، نوشهر و تنکابن گفت: ۵۰ تیم عملیاتیف دو روز گذشته در این عملیات، موفق به دستگیری ۵ قاچاقچی و ۳۷ خرده فروش موادمخدر و نیز کشف ۷۱۹ گرم انواع موادمخدر از آن ها شدند.

سرهنگ سیدموسی حسینی به اجرای عملیات ویژه مقابله با سرقت در این طرح اشاره کرد و افزود: با دستگیری ۶۳ سارق،  ۴ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در مجموع به ارزش بیش از ۸۲۱ میلیون ریال از مخفیگاه‌های سارقان کشف و ضبط گردید.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و توقیف ۶۳ خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سومین مرحله طرح عملیاتی "ظفر" خبر داد.

سرهنگ حسینی، دستگیری ۱۴۹ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی، کشف ۱۳ تُن چوب جنگلی و سایر کالا‌های قاچاق به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال و دستگیری ۱۸ نفر از  برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به همراه ۲۱ قبضه انواع سلاح سرد را، از جمله دیگر دستاوردهای اجرای این طرح در شهرستان های ساری، گلوگاه، سیمرغ، نوشهر و تنکابن برشمرد.

کدخبر: 824131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟