مرد شیاد به شگردی جالب طلاهای زنان پیر را می دزدید / در مازندران فاش شد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "عبدالله اکبری" در بیان این خبر اظهار داشت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر سرقت به عنف طلاجات از پیرزنی توسط فردی ناشناس در سطح شهرستان، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه اظهار داشت که در خیابان در حال تردد به سمت منزل بودم که فردی ناشناس که خود را دلسوز و خیر معرفی و با این شگرد که مرا فرزند خودتان بدانید و قصد کمک به افراد مسن را دارم، با فریب دادن مبنی بر اینکه حتماً باید جهت کمک، ابتدا باید تست کرونا بدهید و پس از انتقال آنها به مراکز درمانی و به بهانه تست دادن با بیان اینکه در صورت وجود طلا و جواهرات آزمایش کرونا چیزی را نشان نخواهد داد کلیه طلا و جواهرات را بصورت امانت گرفت و سپس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی سوادکوه تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم به 12 فقره سرقت طلا و جواهرات افراد مسن و ضعیف اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اکبری در پایان تاکید کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که پلیس قاطعانه در مقابل اخلالگران نظم و امنیت ایستاده است و به هنجار شکنان اجازه نخواهد داد که کوچکترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش آنان وارد کنند.

کدخبر: 826484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟