این مرد زن صیغه ای اش پنهانی کشت / فقر دختر این زن به داد قاتل رسید

به گزارش خبرنگار رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از 10 سال پیش شروع شد. زن جوان که برای کارگری  به یک خانه رفته بود موقع برگشت سوار یک خودرو شد. راننده مرد ۵۰ ساله ای بود که در طول مسیر ناخواسته با شنیدن مکالمات تلفنی این زن  متوجه شد او زنی بیوه است و برای امرار معاش در خانه های مردم کار می کند.

ناصر نیز که مرد تنهایی بود به او پیشنهاد ازدواج داد  اما این زن از دختر ۱۸ ساله اش که به تازگی ازدواج کرده بود خجالت می کشید و جواب منفی داد...

 اما اصرارهای مرد میانسال سرانجام باعث شد زن میانسال راضی به ازدواج موقت شود به شرطی که دختر و دامادش متوجه نشوند.  ارتباط ناصر با این زن پنهان ماند تا اینکه حدود چند ماه بعد  این زن به طرز مرموزی ناپدید شد.

دخترش نادیا برای پیدا کردن مادرش همه جا رفت و پیگیری کرد  اما هیچ اثری از مادرش نبود.

با اعلام موضوع به پلیس  کارآگاهان توانستند با کنترل تلفن همراه زن میانسال سرنخ هایی  به دست آورند.

شماره تماس ناصر وپیامک های او نشان می داد که زن گم شده با این مرد غریبه ارتباط دارد .

 ناصر بعنوان تنها مظنون این پرونده مرموز بازداشت شد تا بازجویی شود. او منکر رابطه با زن گم شده  شد اما وقتی دید پلیس مدارکی در دست دارد به ناچار پرده از راز جنایت خود برداشت .

این متهم ۵۰ ساله در اظهاراتش مدعی شد با زن گم شده به خاطر اختلافی که به تازگی باهم پیدا کرده بودند درگیر شده و در حالی که به شدت عصبانی شده بود بدون اینکه تصمیمی برای کشتن او داشته باشد با چاقویی که در آشپزخانه بود او را کشت.

بعد از بازداشت متهم وی محاکمه شد و سرانجام او باحکم دادرسان شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شد .

ناصر  حدود 10 در ندامتگاه مرکزی کرج درانتظار چوبه دار ماند اما تنها بازمانده مقتول که دخترش بود برای پیگیری اعدام قاتل مادرش مراجعه نکرد چرا که باید پول تفاضل دیه را برای اعدام قاتل مادرش می پرداخت و چون توانایی پرداخت این پول را نداشت بدین ترتیب ناصربلاتکلیف در زندان ماند و  روزها وشب هایش با کابوس مرگ  همراه بود .

او در این برزخ ماند تا اینکه با پیگیری مددکاران زندان که درصدد جلب رضایت اولیای دم بودند مشخص شد نادیا یک فرزند دارد و شوهرش نیز معتاد و بیکار است و او در این مدت نتوانسته پیگیر پرونده قتل مادرش باشد.

سرانجام وقتی بعد از 10 سال قاتل مادرش را بار دیگر دید و متوجه شد دراین چند سال در زندان متنبه شده تصمیم گرفت درباره تقاضای قصاص اش تجدید نظرکند.

  او این بار  در تصمیم جدیدش مدعی شد اگر  ناصر  مبلغی را فراهم کند تا او خانه ای بخرد و  به عنوان دیه مادرش پرداخت کند از حق قصاص می گذرد.

بدین ترتیب با تلاش خیرانی که در این پرونده تلاش کرده بودند مبلغ مورد نظر فراهم شد و مرد میانسال از قصاص نجات یافت و حالا صبح دیروز این مرد میانسال از نظر جنبه عمومی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد .

بنا بر این گزارش، باتوجه با مدت زمانی که در ندامتگاه کرج بود قضات دادگاه حکم آزادی او را صادر کردند.

کدخبر: 826763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟