ممنوعیت بزرگ برای مشمولان غایب سربازی ! / این آخرین تصمیم است !

به گزارش خبرنگار رکنا؛ سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در نشست خبری خود گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این ایام مطرح است بحث معافیت تحصیلی مشمولان است، باتوجه به شروع مدارس و دانشگاه ها این موضوع اهمیت پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تمام افرادی که در کنکور شرکت کرده و در مقاطع مختلف پذیرفته شده و باید ثبت نام کنند با توجه به هوشمندسازی پلیس تمام دانشجویان که پذیرفته شده اند از طریق اینترنت می توانند درخواست معافیت تحصیلی را ثبت کرده و سامانه ما به صورت خودکار به دانشگاه مربوطه وصل شده و معافیت برای دانشگاه ارسال شده و افراد می توانند ثبت نام کنند. متقاضیان می توانند از طریق پلیس من درخواست معافیت کنند.

افرادی که در سال گذشته یعنی ۱۴۰۰ دیپلم گرفته اند و سال گذشته در کنکور شرکت کرده اند و امسال هم در کنکور شرکت کرده اند تا ۳۱ مهرماه فرصت دارند و بعد از آن باید برگه اعزام به خدمت بگیرند و چنانچه اقدام نکنند برای آنها غیبت زده می شوند افرادی هم که در سال ۱۴۰۱ دیپلم گرفته تا شهریور سال آینده فرصت دارند که در کنکور شرکت کنند.

وی تاکید  کرد: مشمولان غایب نمی توانند در دانشگاه ثبت نام کنند. اگر کسی هم در ارائه مدارک یا ثبت نام از طریق سایت و سامانه مشکل داشتند می توانند از طریق مراجعه به پلیس +۱۰  و یا سازمان وظیفه عمومی خدمات لازم را دریافت کنند.

کدخبر: 827050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟