قتل هولناک تیام کوچولو 4 ساله توسط زن کارتن خواب / جسد در کانال آب پیدا شد

به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۹ به دنبال ناپدید شدن پسر ۴ ساله ای به نام تیام آغاز شد. مادر وی که هراسان بود به ماموران گفت: پسرم در کوچه در حال بازی بود که یکباره ناپدید شد. نمیدانم چه بلایی سرش آمده است.

تلاش برای افشای راز ناپدید شدن پسر خردسال آغاز شد و ماموران در نخستین فاز از تحقیقات به بررسی دوربین های مدار بسته در محل پرداختند و دریافتند آخرین بار وی همراه یک زن کارتن خواب به نام مریم از کوچه خارج شده است.  به این ترتیب ماموران به ردیابی مریم 40ساله پرداختند و وی را بازداشت کردند .

زن معتاد گفت: من وضع مالی بدی دارم و به خاطر اعتیادم از همسرم جدا شده ام. برای تکدی‌گری تیام را که در کوچه در حال بازی بود داخل یک کارتن گذاشتم و با خودم بردم. اما وقتی به چهارراه تیرانداز رسیدیم او را در جمعیت گم کردم. در این میان جسد پسر خردسال از سوی یک ماهیگیر در رودخانه خجیر پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد.

اعتراف به قتل تیام کوچولو

مریم که سابقه اعتیاد به مواد مخدر داشت به قتل پسر خردسال اعتراف کرد و گفت : من نسبت فامیلی دوری با مادر تیام دارم .به همین خاطر به خانه آنها رفت و آمد داشتم و به درخواست مادرش او را چندبار به پارک برده بودم.

آخرین بار پولی در بساط نداشتم و میخواستم گدایی کنم .به همین خاطر تصمیم گرفتم تیام را همراه خودم ببرم تا پول بیشتری به دست بیاورم. من به بهانه بازی تیام را همراه خودم به سمت جاجرود بردم و مبلغی را هم از طریق تکدی گری به دست آوردم. اما در حوالی جاجرود بودیم که تیام شروع به اذیت کرد و روسری مرا میکشید .من که خمار بودم و حال طبیعی  نداشتم او را به داخل کانال آب هل دادم.

در بازجویی های بعدی زن معتاد ادعای تازه را مطرح کرد. وی گفت :من در حوالی جاجرود در حال گدایی بودن و تیام همان حوالی بازی می کرد .من یک کارتن را به عنوان زیر انداز انداخته بودم اما تیام روی آن آمد. من که عصبانی شده بودم و تحت تاثیر مواد مخدر حال طبیعی نداشتم او را به داخل کنار آب انداختم .اما بلافاصله پشیمان شدم و به آب زدم.ولی شدت آب زیاد بود که پسرخردسال را با خودش برد.آنجا هیچ کسی نبود تا از او کمک بگیرم. به همین خاطر تصمیم گرفتم سکوت کنم.

در حالی که شواهد نشان می‌داد این زن از سلامت کامل روان برخوردار نیست پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی از خود دفاع کرد.

قاتل تیام کوچولو در دادگاه چه گفت؟

در ابتدای جلسه پدر تیام در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : من در صورت دریافت ۲۵۰ میلیون تومان حاضر به گذشت هستم. اما مادر قربان در حالی که اشک میریخت درخواست قصاص را مطرح کرد.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و مدعی شد پسر خردسال ناخواسته کشته شده است.

وی گفت: قبول دارم تیام را همراه خودم به جاجرود بردم .اما قصد بدی نداشتم. من در حال گدایی بودم و او کنار رودخانه بازی میکرد. اما ناخواسته در حین بازی به داخل رودخانه افتاد. من تلاش کردم او را نجات دهم اما نشد. من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

کدخبر: 833621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟