بازداشت 15 مرد مسلح که خانه آبادانی ها را به رگبار می بستند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار داشت :ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگانهای انتظامی در جهت برخورد قاطع با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی به درب منازل شهروندان آبادانی ،طی 10روز اخیر، مخفیگاه 15نفر از افرادی که در نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و در عملیات های جداگانه موفق به دستگیری 15 نفر متهم در این زمینه شدند افزود: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان؛ تعداد 9 قبضه انواع سلاح و مهمات غیرمجاز شامل ( 5جنگی و4 شکاری) به همراه 143عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

  کشوری گفت: 7 نفر از متهمان دستگیر شده از عاملان تیراندازی های غیر مجاز به درب منازل اشخاص بودند که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی خود معترف شدند .

رئیس پلیس آبادان با تاکید بر عزم جدی پلیس برای برخورد قاطع و قانونی با دارندگان سلاح غیرمجاز و عوامل تیراندازی، خطاب به شهروندان بیان داشت: از آنجا که پلیس با این دسته از افراد مماشات نخواهد کرد، انتظار داریم  همشهریان در جهت ارتقای امنیت، اخبار لازم در این زمینه را از طریق تماس رایگان 110 به پلیس گزارش دهند.

علی رنجکش

 

کدخبر: 833632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟