دردسر عشق به زن جوان پس از آزادی از زندان / منیژه دستور دزدی را صادر می کرد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 86.68M | مدت زمان ویدیو: 00:06:26

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران در رابطه با سرقت وسایط داخل خودرو و متهمی که اخیرا در همین موضوع دستگیر شده است اظهار کرد:  در چند ماه گذشته چند فقره پرونده سرقت وسایل نقلیه واصل شده بود که شهروندان انتظار داشتند اموال گمشده خودرو آنها پیدا شود.

وی افزود: با ورود کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران ۴ سارق شناسایی شدند، این سارقان هوشمندانه به همراه یک خانم به جلوی در تالارهای پذیرایی و رستوران ها می رفتند و سرقت را از خودروهای مدل بالا انجام می دادند.

سرهنگ ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهمان 7 ماه قبل با یکدیگر آشنا شدند و سرقت‌ ها را آغاز کردند، عنوان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان نیز مشخص شد، متهمان پس از سرقت محتویات داخل خودرو با مالباختگان تماس برقرار می‌کردند و برای بازگشت مدارک شناسایی آنها، درخواست مژدگانی داشتند و مدارک مذکور را برای طرف مقابل ارسال می‌کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ کارآگاهان نشان داد، زن و مرد سارق پس از سرقت طلا‌های خودرو مزدا، اموال مسروقه را به مادر این مرد جوان تحویل دادند و از وی در خواست کرده‌اند طلا‌ها را بفروش برساند. 

وی افزود: کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات مادر مرد جوان را دستگیر کردند و بدین ترتیب مقداری از طلا‌‌های مسروقه خودرو مزدا توسط کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی کشف شد.

در همین رابطه سرهنگ گودرزی در پایان گفت: شهروندان در محل های خلوت خودرو را پارک نکنند و اشیا قیمتی را داخل ماشین نگه ندارند ، همچنین سعی کنند ماشین هارا در پارکینگ های عمومی پارک کنند.

سرقت بخاطر یک زن

این متهم 25 سال سن دارد و در گفت و گو با رکنا می گوید: سابقه سرقت دارم و 3 سال پیش لوازم خودرو و زاپاس و ضبط سرقت می کردم، از نداری و اشتباه و اعتیاد به این سمت رفتم البته در آن مدت تنها بودم اما اینبار به همراه منیژه دست به این کار زدم .

وی افزود: 3 سال زندان بودم و پس از آن که آزاد  داشتم تصمیم به دزدی نداشتم حتی چند ماه مواد مصرف  نکردم و در مغازه ای  کار می کردم اما آشنایی با منیژه باعث شد که به سراغ مواد و دزدی بروم.

سارق این پرونده ادامه داد: این خانم را  درخیابان دیدم و با او آشنا شدم، با این خانم در یک خانه زندگی می کردم و با سرقت هایی که انجام می دادیم خرج روزمره زندگی را پرداخت می کردیم البته در ابتدا تقسیم می کردیم اما پس از آن درآمدمان از سرقت ها خرج زندگی می شد.

متهم در خصوص شگرد سرقت هایش گفت: بعضی وقت ها صاحبان ماشین ها فراموش می کردند در ماشین را قفل کنند و در برخی موارد هم شیشه ماشین هارا خرد می کردیم یا در آنها را باز می کردیم، سرقت ما از رستوران ها اتفاقی بوده است.

دزد جوان ادامه داد: برای خوردن صبحانه به جلوی یک طباخی رفتیم که همدستم که یک زن است از خودرو پیاده شد و خیلی زود به سمت من آمد و عنوان کرد داخل خودرو مزدا 3 یک کیف است و همین باعث شد دست به سرقت کیف داخل خودرو بزنیم که داخل کیف 3 سرویس طلا بود.

وی افزود: برخی اموال کشف شده از منزل شریک من بوده است، ، خدارا شکر که دستگیر شدم اما نصف وسایل کشف شده برای من بوده است شاکی ندارد البته شاید از راه حلال خریداری نشده اما خودم خریده ام.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

 

کدخبر: 836335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟