بازی با آبروی یک شرکت حمل و نقل در تهران برای انتقام جویی

به گزارش رکنا، سرهنگ داوود معظمی‌گودرزی رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ مدتی قبل نماینده حقوقی یک شرکت حمل‌ونقل با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ اعلام کرد که فرد یا افرادی اقدام به نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در فضای مجازی کرده و اقدامات آنان، لطمه زیادی به اعتبار و جایگاه این شرکت در میان برخی از مشتریانش وارد کرده است.

تحقیقات و اقدامات اولیه برای یافتن سرنخ‌

وی با بیان اینکه نماینده حقوقی این شرکت مدارک خود را به مأموران پلیس فتا ارائه کرد، گفت: تحقیقات و اقدامات اولیه برای یافتن سرنخ‌هایی در خصوص این پرونده آغاز شد و در جریان آن متهم که مرد جوانی بود، شناسایی شد. در ادامه هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت و مأموران پلیس فتا به محل اختفای این فرد در یکی از شهرهای حومه تهران اعزام شده و متهم را در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین تجهیزات الکترونیکی این فرد نیز توقیف شد.

معظمی‌گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم پس از حضور در مقر پلیس فتا مورد بازجویی قرار گرفت، گرچه او در ابتدا منکر بود، اما پس از مواجهه‌ با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، به جرم خود اعتراف کرد و گفته که به‌دلیل کینه شخصی تصمیم به انتقامجویی از مالک این شرکت حمل‌ونقل گرفته و اقدام به انتشار مطالب کذب علیه وی در فضای مجازی کرده است.

به گفته رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و او به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کدخبر: 840038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟