بازداشت 2 مرد مسلح که داروهای ممنوعه داشتند

به گازرش رکنا؛ سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس شهرستان آبادان در بیان جزئیات این خبر به خبرنگارحوزه انتظامی رکنا گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در راستای برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه 2 قاچاقچی مسلح تبعه کشور بیگانه که اقدام به قاچاق مواد مخدر ازنوع داروهای غیرمجاز  و توهم زا می کردند، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی در تشریح جزئیات دستگیری قاچاقچیان تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی ، این دو قاچاقچی مسلح پس از هماهنگی قضایی ،طی یک عملیات غافلگیرانه  توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در یکی از نقاط این شهرستان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آبادان افزود :در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان؛ یکقبضه سلاح کلت کمری، 2تیغه خشاب ،35عدد فشنگ جنگی کمری همراه با 10هزار داروی غیرمجاز کشف وضبط شد.

سرهنگ کشوری در خاتمه ضمن معرفی متهمان به دادسرا گفت : پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه، هرگز اجازه نخواهد داد قاچاقچیان مواد مخدر، نظم و آرامش شهروندان را بر هم بزنند.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 842674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟