افزایش نگران کننده قاچاق مهمات جنگی به ایران / دسیسه شوم در این روزها چیست؟

به گزارش رکنا؛ فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه گروهک‌های تروریستی در سال‌های گذشته اقدام به ورود سلاح به داخل ایران می‌کردند گفت: در گذشته ورود سلاح شکاری داشتیم که قاچاقچیان انجام می‌دادند، اما در 2 ماه گذشته عمدتا سلاح جنگی مثل کلاشینکف و کلت و حتی نارنجک وارد کشور می‌کردند تا برای کشته سازی مورد استفاده قرار گیرد.

سردار محمدتقی اصانلو اظهار کرد: با بیان اینکه عناصر گروهک‌های تروریستی حتی اقدام به وارد کردن سلاح وینچستر که در اغتشاشات مورد استفاده نیروی انتظامی قرار می‌گیرد، کرده بودند، اظهار داشت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از این افراد دستگیر شدند.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: تعدادی از کشته سازی‌ها در شهر‌های شمال غربی کشور نیز توسط این گروهک‌ها انجام شد، افزود: این کشته سازی‌ها در شهر‌های سنندج، بانه، مهاباد، بوکان صورت گرفته بود.

کشف ۵۸۰ قبضه سلاح غیرمجاز در ۲ ماه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به سیاست‌های خصمانه دشمن در ایجاد نا آرامی در ایران، از کشف ۵۸۰ قبضه سلاح غیرمجاز طی ۲ ماه گذشته در مناطق مختلف استان آذربایجان‌غربی خبر داد و  گفت: کشف این میزان سلاح ، نشانگر عزم جدی دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور است.

سردار رحیم جهانبخش به نوع سلاح های کشف شده اشاره کرد و افزود: در بین اسلحه‌های کشف شده بیش از ۳۲۰ قبضه آن مربوط به سلاح‌های شورشی است که با هدف تزریق به اغتشاشات وارد کشور شده بود.

 

کدخبر: 843277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟