مرگ داماد قاتل چند روز قبل از اعدام در سلول زندان / او زن تهرانی را کشته بود!

به گزارش رکنا، داماد خشن در حالی که در یک قدمی چوبه دار قرار داشت در زندان جان سپرد. رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال 88  به دنبال وقوع جدال خونین خانوادگی در خانه ای در جنوب تهران آغاز شد.

ماموران بلافاصله رهسپار محل درگیری شدند و به تحقیق پرداختند.بررسی ها نشان می داد اختلاف  میان مرد جوان و همسرش به خانواده آنها کشیده شده و در این میان داماد عصبانی با چاقو به جان مادرزنش افتاده و وی را زخمی کرده است.

زن میانسال از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد.

با مرگ این زن ماموران به ردیابی داماد خشن به نام محمود پرداختند  و وی را که متواری شده بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی به جنایت خانوادگی اعتراف کرد و گفت:من همسرم 4 سال پیش باهم ازدواج کردیم .اما  از همان ابتدای زندگی  ،پدر و مادر همسرم  در زندگی مان دخالت می کردند. تلاش کردم تا آنها وارد حریم خصوصی مان نشوند  اما ممکن نبود. آخرین بار به خانه آنها رفته بودیم که دوباره مادرزنم شروع به دخالت کرد و من با او درگیری لفظی پیدا کردم .همان موقع پدرزنم  هم وارد دعوا شد و به هواخواهی از همسرش  با من درگیر شد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقویی که همراه داشتم به  مادرزنم  حمله کردم و چند ضربه به او زدم.اما قصد قتل او را نداشتم.

به دنبال اعتراف های داماد خشن برای وی کیفرخواست صادرو پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و محمود از خود دفاع کرد.

در آن جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

سپس متهم به دفاع ایستاد و  اظهارات قبلی اش را تکرار کرد. وی گفت: من قبول دارم که باعث مرگ مادرزنم شدم .اما قصدم کشتن او نبود و تنها می خواستم او را مجروح کنم .من شرمنده  اولیای دم  هستم و تقاضا دارم من را ببخشند و حلالم کنند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و محمود را به قصاص محکوم کردند.

این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. به این ترتیب داماد خشن در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. زمان زیادی تا اجرای حکم نمانده بود که محمود در زندان جان سپرد.

 با مرگ عامل جنایت خانوادگی ، اولیای دم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و خواستند تا دیه قربانی از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

در آن جلسه پسر قربانی گفت: شوهر خواهرم با بی رحمی مادرمان را کشت و ما در جلسه دادگاه گفته بودیم به هیچ قیمتی  حاضر به گذشت نیستیم و محمود باید قصاص شود. ما در  انتظار نوبت اجرای حکم بودیم که از زندان خبر رسید محمود فوت کرده است. با مرگ او تقاضا داریم تا دیه مادرمان از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند.

کدخبر: 844357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟