2 دختر تهرانی از دادگاه اعدام برادرشان را خواستند / قاتل پدر پشیمان نبود!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از پانزدهم  تیرماه  سال 98 به دنبال تماس زن میانسالی با پلیس آغاز شد.وی از درگیری خونین شوهر و پسرش خبر داد و کمک خواست.

با این تماس مأموران به خانه زن میانسال در شرق تهران رفتند و با جسد خونین همسر 70 ساله  وی به نام بهزاد روبه رو شدند که با ضربات چاقو کشته شده بود.

 جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و همسر بهزاد در حالی که اشک می ریخت به ماموران  گفت: شوهرم با پسرم به نام بیوک درگیر شدند و در آن درگیری بیوک با چاقو چند ضربه به پدرش زد و فرار کرد.

ماموران پلیس به ردیابی پسر 28 ساله پرداختند و وی را  بازداشت  کردند.

بیوک که آثار بریدگی روی دستهایش نمایان بود مدعی شد دستانش به خاطر شکستن شیشه  آسیب دیده اما وقتی فهمید پلیس به حقیقت پی برده است لب به اعتراف گشود و  به قتل پدرش اعتراف کرد.

پسر جوان درباره درگیری خانوادگی گفت: سالهاست من و پدرم با هم اختلاف سلیقه داریم. او رابطه خوبی با من نداشت و بارها قصد داشت آبروی مرا پیش دیگران ببرد. او با بدگوییش پیش دوستان و اقوام می خواست اعتبار مرا  از بین ببرد.رفتارهای او باعث شده بود به مرگم راضی باشم.درگیری های من و پدرم همیشگی بود. او چندبار مرا کتک زده بود. حتی یکبار سرم را داخل توالت فرنگی گرفت و می خواست مرا خفه کند.

وی ادامه داد: تحمل رفتارهایش را نداشتم .به همین خاطر آخرین بار وقتی  با هم بحثمان شد ، کار به درگیری کشید. سپس او به حمام رفت . وقتی از حمام برگشت از شدت عصبانیت با چاقویی که همراهم بود چند ضربه  به او زدم و  خانه را ترک کردم.

وی در بخش دیگری از اعترافاتش اختلاف با پدرش را انگیزه قتل برشمرد و گفت: پدرم پیرو یک فرقه انحرافی بود. من آن را قبول نداشت. چون همه حرفهایشان دروغ بود. من و پدرم سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم و چند بار با هم درگیر شدیم تا اینکه آخرین بار او را کشتم.

پسرجوان که درباره انگیزه قتل اظهارات ضد نقیضی را مطرح کرده بود برای بررسی سلامت روان  به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد و  کارشناسان اعلام کردند وی به اختلالات روانی مبتلاست و هنگام ارتکاب جرم مسئول اعمال خود نبوده است.

با اعتراض به این نظر، متهم این بار به کمیسیون 5 نفره پزشکی قانونی معرفی شد .این بار نیز کارشناسان اعلام کردند وی به بیماری روان مبتلاست و  باید بستری  شود و تحت درمان قرار گیرد.

به این ترتیب پسر جوان مدتی در بیمارستان روانی بستری شد و بعد از بهبود نسبی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم در جایگاه ویژه ایستاد و از طرف دو خواهر متهم  که ساکن امریکا هستند درخواست قصاص را مطرح کرد.

 سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من پدرم را کشتم. من نمی خواستم مثل او شوم. در آن درگیری ابتدا جلو رفتم تا او مرا بکشد اما او کشته شد.

وی درباره نحوه قتل گفت: من  چیزی به خاطر ندارم و نمی توانم آن صحنه ها را به یاد بیاورم. حتی نمی دانم ضربه ها را به کجا زدم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.

کدخبر: 844359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟