کشف ۸۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری توسط پلیس خوزستان

به گزارش رکنا؛ سردار سیدمحمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت چهار روز اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۵۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ۸۲ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و ۲۹۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح‌ غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ۲۵ آبان ماه نیز از کشف ۱۱۶ قبضه اسلحه شامل ۴۱ قبضه سلاح جنگی ( ۲۰ قبضه کلانشینکف، ۲۰ قبضه کلت و یک قبضه سیمینوف) به همراه ۷۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز با ۵۶۶ عدد فشنگ مربوطه خبر داده بود.

 

کدخبر: 846108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟