بسیجیان مایه افتخار هستند / برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان بدون مرز + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 18.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش رکنا، اجتماع بزرگ بسیجیان بدون مرز با حضور فرماندهان جبهه مقاومت از لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان و نیجریه در کنار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج امشب در تالار فرهنگ برگزار شد.

سخنرانان این مراسم سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه بزرگ تهران، ناصر ابوشریف ، نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، خانم مرضیه هاشمی، مجری و کارشناس شبکه برون‌مرزی پرس تی‌وی بودند.

در این مراسم خانواده شهید آرمان علی وردی طلبه شهید امنیت، خانواده شهید فریدالدین معصومی از شهدای حرم شاهچراغ ، خانواده شهید احمدی روشن، دختر شهید ابومهدی المهندس و دیگر خانواده‌های شهدا نیز حضور داشتند که در پایان مراسم از ایشان تقدیر به عمل آمد.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با بیان آنکه فلسطین واقعا از انقلاب اسلامی ایران تاثیر پذیرفت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مانند سدی در برابر نفوذ رژیم صهیوینستی ایستادگی کرده و تمام پروژه‌های صهیونیست‌ها را به شکست کشانده و به قدرتی در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است.

مرضیه هاشمی، مجری و کارشناس شبکه برون‌مرزی پرس تی‌وی نیز اظهار کرد: با وجود تلاش دشمن برای کم اهمیت جلوه دادن تلاش‌های بسیج اما بسیجیان مایه افتخار ایرانیان هستند.

وی گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، امریکایی‌ها در مورد امام خمینی(ره) بیان می‌کردند که ایشان ۶ ماه بیشتر بر سر کار نیست اما هم‌اینک ۴۳ سال از آن زمان گذشته و نظام اسلامی همچنان پابرجا است، رهبری نیز فرمودند که آینده روشن است و جمهوری اسلامی به هدف خود که همانا زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، خواهد رسید.

 

کدخبر: 847261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟