بازداشت 23 هنجارشکن در آبادان / پایان 2 نزاع طایفه ای

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری ،رئیس پلیس شهرستان آبادان اظهار کرد:به دنبال وقوع 2فقره نزاع طایفه ای در مناطق ذوالفقاری و ابوشانک این شهرستان که منجر به وقوع چند فقره تیراندازی شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت  باتوجه به حضور به موقع پلیس در محلات مورد نزاع و کنترل اوضاع توسط یگان امداد همچنین کلانتری وپاسگاه محل تیم های تخصصی پلیس این شهرستان با محوریت  پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر 23نفر از عاملان اصلی هر دو نزاع را شناسایی ،با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از توان رزمی یگان انتظامی طی چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان سلاح های سرد و گرم غیرمجازشامل؛(کلت کمری،شکاری،قمه،شمشیر و سایر آلات بکاررفته در نزاع) کشف وضبط شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس علت نزاع های بوجود آمده را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه  آرامش شهروندان  را خط قرمز پلیس دانسته و با لزوم دخالت بزرگان در حل و فصل مشکلات عدیده طایفه ای خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

خبرنگار حوزه انتظامی وحوادث علی رنجکش

کدخبر: 849068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟