فیلم دستگیری مرد جوانی که رستوران را به رگبار بست / در بزرگراه اوکلاهاما به دام پلیس افتاد
حجم ویدیو: 20.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

به گزارش رکنا ،یک سرباز گشت بزرگراه اوکلاهما،مضنو 47 ساله را در اوایل صبح روز شکرگزاری در 35 بین ایالتی جنوب در روستایی کی کانتی، اوکلاهما متوقف کرد. خودروی Le - یک وانت مرسدس بنز اسپرینتر سفید بدون پلاک - کمتر از 12 ساعت قبل در محل یک قتل مرگبار در Cô Tư Oriental Cuisine ردیابی شد.

ویدئوی 48 ثانیه ای منتشر شده در روز جمعه از طریق دوربین بدن یکی از معاونین شهرستان کی که به صحنه واکنش نشان داده ضبط شده است. این با معاون و سرباز شروع می شود که با اسلحه های خود به ون نزدیک می شوند.

لی تا حدی از درب سمت راننده خارج شده است که سرباز به او دستور می دهد "بیرون برو" و "به سمت من برگرد". سپس راننده در امتداد خط سفید روی شانه جاده با دستانش به سمت عقب حرکت می کند.

وقتی لی عقب می‌رود، سرباز می‌پرسد: "چند نفر آنجا هستند؟" لی سرش را به سمت افسران می‌چرخاند، اما باد در میکروفون دوربین شنیدن پاسخ او را دشوار می‌کند.

هنگامی که لی به نیمه راه بین ون و ماشین جوخه می رسد، سرباز به او دستور می دهد که دستانش را روی زانوهایش بگذارد و روی شکمش دراز بکشد. سپس به او می گوید که دست هایش را پشت سر بگذارد.

سپس این ویدئو به سربازی می‌رسد که لی را در دستبند می‌بندد، قبل از اینکه او و معاون کانتی کی او را بلند کنند و به سمت ماشین تیم راهنمایی کنند.

لی، 47 ساله، در ارتباط با قتل تو آنه فان 49 ساله، با یک قتل درجه دوم و تلاش برای قتل درجه دوم روبرو است. سروری که در حکم جستجو به عنوان کوانگ دوونگ او 25 ساله شناسایی شده بود نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و انتظار می رود بهبود یابد.

لی در شهرستان کی، اوکلاهاما نگهداری می شد، اما سوابق زندان نشان می دهد که او در ساعت 3:09 بعد از ظهر جمعه در شهرستان هنپین پذیرفته شد. قرار وثیقه او 2 میلیون دلار تعیین شده است و اولین حضور او در دادگاه روز دوشنبه تعیین شده است.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، محققان می گویند که لی با یک ماسک جشن هالووین وارد رستوران شد که او را شبیه یک مرد مسن تر می کرد. ویدیوی نظارتی نشان می دهد که لی به سمت میز فان می رود و اسلحه را به سمت او نشانه می رود. برخی از افراد در رستوران اردک زدند و دویدند، در حالی که برخی دیگر لی را از جلوی در تعقیب کردند.

فان پشت یک ویترین پنهان شد و مرد مسلح به داخل رفت. بر اساس یک شکایت جنایی، علیرغم تلاش‌های اطرافیان برای جدا کردن اسلحه از لی، او همچنان موفق شد چندین بار به فان شلیک کند.

در شکایت آمده است که بازرسان متوجه شدند که فان با زنی قرار می‌گرفت که در حال طلاق از لی بود و تیرانداز به تعاملات [فان] با سابق خود حسادت می‌کرد.

در این شکایت آمده است که یک گزارش FBI در اوایل سال جاری در رابطه با تماس "قرارداد قتل" بین لی، همسر سابقش و فان ثبت شد.

رئیس پلیس بلومینگتون، بوکر هاجز، گفت که با توجه به میزان برنامه ریزی که به نظر می رسد برای تیراندازی انجام شده، لو ممکن است به قتل درجه یک متهم شود.

 

کدخبر: 849617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟