نقشه شوم ماموران قلابی برای محموله سنگین طلا در لارستان / آنها مسلح و قاتل بودند + عکس

به گزارش رکنا؛ سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مامور در شهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او گفت: اعضای این باند که تحت پیگرد قضایی قرار داشتند، دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت‌های مسلحانه، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری محموله‌های سنگین مواد مخدر و ... هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، ۴ دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عدد فشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عدد فشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی و ۴ دستگاه دوربین دید در شب کشف و ضبط شد.

سردار جعفری گفت: ۴ دستگاه خودروی سواری متعلق به اعضای این باند نیز توقیف شد.

او گفت: متهمان به پلیس آگاهی استان منتقل و در بازجویی‌های اولیه پس از مواجه با دلایل و مستندات متقن و قوی به جرم ارتکابی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

دستگیری اشرار مامور نما1

دستگیری اشرار مامور نما2

دستگیری اشرار مامور نما3

 

 

کدخبر: 855548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟