دزدان مخوفی که فیلم رکنا برایشان درس عبرت نشد + فیلم گفتگو با مردان مسلح سایت دیوار
حجم ویدیو: 165.04M | مدت زمان ویدیو: 00:04:46

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در رابطه با یک سرقت سریالی از طریق سایت دیوار و دستگیری کلاهبرداران در این پرونده، اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از فروشندگان کالا در سایت‌ دیوار با یک شیوه و شگرد مشابه موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: بنابرحساسیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند ۴ مرد جوان با این شگرد خشن از چند مالباخته دیگر اقدام به سرقت اموال گرانقیمت از جمله موبایل، کنسول بازی و چرخ‌گوشت کرده و با یک خودروی پراید به صحنه‌های وقوع جرم آمده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهمان سابقه دار را در جنوب تهران شناسایی کردند و متوجه شدند یکی از سارقان به جرم حمل مواد مخدر در زندان است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان با دریافت این اطلاعات مهم و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در ادامه نیز اموال سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه شوکر، قمه و چاقو از مخفیگاه متهمان کشف شده است، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اموال گرانقیمت شهروندان با ایجاد ضرب و جرح اعتراف و عنوان کردند که طعمه‌های خود را از سایت دیوار انتخاب کرده‌اند.

متهم این پرونده در گفت وگو با خبرنگار رکنا اظهار کرد:  24 سال دارم و سابقه مواد مخدر دارم، به جرم زورگیری دستگیر شدم که از طریق یک گوشی ناشناس و بدون سند اقدام به زورگیری از طریق سایت های اینترنتی مثل دیوار و .. می کردیم. افراد را به مکان های خلوت می کشاندیم و اموالشان را سرقت می کردیم. یکی از فیلم های رکنا را دیدیم و فکر می کردیم افرادی که سرقت می کنند و گیر می افتند اشتباه داشتند، فکر می کردیم ما از آنها زرنگ تر هستیم اما اشتباه می کردیم انگیزه ام فقط تفریح بود و تهیه مواد مخدر. با همدستم هم دوست قدیمی هستیم و او هم به دلیل اعتیاد به این کار روی آورد.  باید بگویم هرکسی فکر می کند گیر نمی کند اشتباه می کند. اگر آزاد شوم مکانیک می شوم.

 

 

کدخبر: 855939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟