تصادف هولناک اتوبوس مسافربری با کامیون در جاده قزوین + عکس

حوادث رکنا: سرهنگ مهدی میناخانی با بیان اینکه صبح امروز در کیلومتر ٣٢ باند شمالی آزادراه زنجان - قزوین یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس و در ادامه یک خودروی سواری برخورد کرد افزود: این اتوبوس متعلق به یک شرکت خصوصی با ٢٥ سرنشین از مبداء تهران به مقصد مشکین شهر در حال حرکت بوده است.

وی گفت: تغییر مسیر ناگهانی و انحراف به چپ کامیون موجب برخورد آن با یک دستگاه اتوبوس مسافربری و سواری در آزادراه زنجان - قزوین شد که فوتی نداشت.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان علت این حادثه رانندگی را انحراف به چپ کامیون عنوان کرد.

این مسوول به رانندگان توصیه کرد: هنگام تردد در جاده‌های زنجان از چراغ مه شکن استفاده کرده و با رعایت فاصله طولی حرکت و از خطوط جاده به عنوان راهنمای مسیر استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی از رانندگان درخواست می‌شود برای تردد در محور‌های استانی تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

سرهنگ میناخانی با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد، گفت: این امر ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن سریع به شهر و مقصد مورد نظر است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان، بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های این استان را به دلیل بی توجهی رانندگان به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و گفت: توصیه می‌شود رانندگان، هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی، در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحتی هرچند کوتاه به مسیر خود ادامه دهند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

 

کدخبر: 856806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟