اراذل و اوباش ری دسته جمعی قهوه خانه را به هم ریختند

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به نزاع دسته جمعی شبانه در یک قهوه خانه ، گفت: ساعت یک بامداد روز جمعه تعدادی از اراذل و اوباش در یک قهوه خانه در محدوده باقرشهر با یکدیگر درگیر و شیشه های آن واحد صنفی را شکستند.

وی افزود: این افراد در بیرون از قهوه خانه با استفاده از سلاح سرد(چاقو و قمه) اقدام به عربده کشی و سلب آسایش شهروندان کرده و در این حین با شهروندان نیز درگیر شدند.

جلیلیان ادامه داد که پس از اعلام این موضوع از سوی مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به سرعت تیم های عملیاتی به محل اعزام و با شلیک تیرهوایی ۴نفر از عاملان اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد که در بازرسی از خودرو متهمان انواع سلاح سرد(چاقو و قمه) کشف شد.

وی یادآور شد: تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

رفع تصرف هزار متر مربع از اراضی کشاورزی ری

جلیلیان همچنین از اجرای ۵۰ حکم قضایی و رفع تصرف بیش از ۱۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در محدوده بخش فیروزآباد شهرری خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، مسئولان قضایی و با حضور مقتدرانه پلیس ری بدون هیچ‌گونه رخدادی به اتمام رسید.

سرهنگ جلیلیان در خبری دیگر هم عنوان کرد: ۲ سارق زورگیر که از بانوان در شهرری سرقت می کردند، هم توسط ماموران انتظامی شناسایی و طی عملیاتی ویژه دستگیر شدند.

 

کدخبر: 858968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟