تعرض به جسد جوان پس از قتل فجیع در خانه ویلایی منطقه ولنجک / 2 آدمکش اجیر شده بودند

به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 1400 به دنبال پیدا شدن جسد یک مرد 35ساله به نام سعید در یکی از اتاق های خانه ویلایی در منطقه ولنجک آغاز شد.

وقتی ماموران کلانتری 163 به خانه ویلایی رفتند با جسد مرد جوان که شواهد نشان می داد با ضربه های جسم سخت به سرش از پا درآمده و چندین ساعت از مرگش گذشته است روبه رو شدند. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

یکی از همسایه ها که با پلیس تماس گرفته بود گفت: صاحب خانه ویلایی خارج از کشور زندگی می کند و تنها چند هفته در سال به ایران می آید . سالهاست سعید به عنوان سرایدار از این ویلا محافظت می کند. شب گذشته سر و صدای زیاد از داخل ویلا شنیدم. می خواستم مقابل در بروم اما چون خیلی زود صدا قطع شد؛ دیگر پیگیر ماجرا نشدم. صبح می خواستم به محل کارم بروم که متوجه شدم در خانه ویلایی باز است. مقابل در رفتم و سعید را صدا زدم. من داخل اتاق های خانه ویلایی را گشتم و ناباورانه با جسد سعید روبه رو شدم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات روشن شد سعید در یک کارگاه مبل سازی کار می کرده و شب ها هم سرایدار خانه ویلایی بوده است و از مدتی قبل با یکی از همکارانش به نام رحمان اختلاف داشته است.

بازداشت متهم

با افشای این ماجرا رحمان بازداشت شد و به جنایت در خانه ویلایی اعتراف کرد.

وی گفت: من بیش از 10 سال است که در کارگاه مبل سازی کار می کردم و رابطه خوبی با صاحبکارم داشتم . او به من اعتماد داشت تا اینکه 2 سال قبل سعید برای کار به آنجا آمد و همکارم شد. او بعد از چند ماه کار کردن برای اینکه حقوقش بیشتر شود مدام از من به صاحبکارم بدگویی می کرد. در این مدت صاحبکارم به من بدبین شده بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم سعید را تنبیه کنم. من ماجرا را به یکی از دوستانم گفتم و او دو نفر را به من معرفی کرد که در ازای دریافت مبلغ 2 میلیون تومان حاضر هستند سعید را گوشمالی دهند. من با کریم و اکبر قرار گذاشتم و با آنها توافق کردم در مقابل دریافت نفری یک میلیون تومان سعید را گوشمالی دهند.

وی ادامه داد: من آن شب مقابل خانه ویلایی رفتم و در زدم. سعید در را باز کرد که کریم و اکبر وارد خانه شدند و او را کتک زدند. وقتی سر و صدای سعید را شنیدم ترسیدم و وارد خانه شدم تا مانع آنها شوم اما همان کریم و اکبر با یک تلفن همراه و جعبه آن از خانه خارج شدند. من وقتی به داخل خانه رفتم متوجه شدم سعید کشته شده است.

در حالی که پزشکی قانونی در گزارشی علت مرگ را صدمات متعدد با جسم سخت لبه دار اعلام کرده و گفته بود قربانی بعد از قتل نیز مورد آزار قرار گرفته است، دو متهم دیگر ردیابی و بازداشت شدند.

آنها گفتند: رحمان با ما تماس گرفت و گفت موضوع ناموسی است و او برای خانواده اش مزاحمت ایجاد کرده است. ما آن شب برای کشتن سعید به خانه ویلایی نرفته بودیم. ما می خواستیم او را ادب کنیم. ما چند ضربه به سر و صورت او زدیم و قصد داشتیم خارج شویم که او شروع به فحاشی کرد. او فحش های ناموسی می داد که عصبانی شدیم و دوباره به جانش افتادیم.

با اعترافات 2 آدمکش اجاره ای، برای 3 متهم به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.

این در حالی است که اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کرده اند.

کدخبر: 861189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟