مرد مسلح در درگیری با پلیس ایرانشهر زمین‌گیر شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ کیخا اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ایرانشهر مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از شهرستان‌های همجوار، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی خودرو سرقتی را که در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر در حال تردد بود شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پلیس به راننده خودرو دستور ایست داده اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و قصد متواری شدن از صحنه را داشت که در ادامه این تعقیب و گریز راننده خودرو از ماشین پیاده شد و به سمت ماموران تیراندازی کرد که با واکنش سریع و مقابله مثل پلیس مواجه شده و در نهایت با هوشیاری ماموران انتظامی حاضر در صحنه و در یک عملیات دقیق، سارق مسلح خودرو کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در این درگیری سارق مسلح خودرو از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفت که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال و در پاکسازی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی و خودرو سرقتی کشف میشود. تحقیقات در مورد تعداد سرقت‌های انجام شده توسط این سارق همچنان ادامه دارد.

 

کدخبر: 862855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟