نقش کثیف زن باردار در شیادی شوهرش فاش شد / شگردی که همه را حیرت زده کرد

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ از این زن و شوهر 16 چک سرقتی کشف شد که برای خرید خودرو به صورت قولنامه ای استفاده می کردند تا بعد از گرفتن وسیله نقلیه آن را با قیمت بالاتری بفروشند.

سرهنگ "وحید ذاکری" رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث رکنا، درباره این مسئله و کلاهبرداری های صورت گرفته در این زمینه گفت: چندی قبل بود که یک بر اساس شکایت شهروندان، یک تیم عملیاتی از پایگاه دهم وارد عمل شده تا این تیم کلاهبرداری را شناسایی کند که در نهایت با تلاش کاراگاه های ما، دستگیر شدند. این تیم یک زن و شوهر بودند که از ورامین برای خرید و فروش ماشین به تهران می آمدند.

او ادامه داد: شگرد این تیم اینگونه بوده است که همسر این فرد، خود را باردار نشان داده و در تهران از طریق یکی از سایت های فروش خودرو وسایل نقلیه فروشی را شناسایی و سپس برای خرید آن به صورت قولنامه ای مراجعه می کردند.

ذاکری افزود: این فرد اگر ماشین 100 میلیون تومان ارزش داشته است، ابتدا یک بخشی از آن را به فروشنده داده تا ماشین را با خود ببرد و بقیه مبلغ را هنگام تعویض پلاک، واریز کند اما بعد همان ماشین را به فرد دیگری فروخته و مبلغ بیشتری دریافت می کرده است.

رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه با توجه به وجود قولنامه بین طرفین، دیگر امکان اعلام سرقت برای افراد وجود نداشت، اظهار کرد: این زن و شوهر 15 شاکی در دادگاه و حتی 20 شاکی نیز در پایگاه ما داشتند. از این افراد 16 چک سرقتی نیز کشف شد که گویا از این چک ها نیز برای خرید ماشین استفاده می کرده اند.

کدخبر: 865810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟