پلیس مانع خروج ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از کشور شد

به گزارش رکنا به نقل از روزنامه خراسان، فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف دو دستگاه تانکر عبوری از محور اصلی این شهرستان حامل  ۶۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق با مدارک جعلی  و در پوشش حمل قیر خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی بیان کرد: نیروهای  دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان-بندرعباس، دو  دستگاه تانکر عبوری را  در فاصله چند روز  برای بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از یکی از کامیون ها که دارای مدارک جعلی در پوشش حمل قیر بود، ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این زمینه یک متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

این مسئول انتظامی  همچنین گفت :یک  دستگاه تانکر عبوری از محور اصلی این شهرستان  حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل با مدارک جعلی   توقیف شد.

وی اظهار کرد : ماموران در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک جعلی و چند پلمب بارگیری بود و توسط افراد سودجو تحت پوشش کالای مجاز قصد خروج از کشور را داشت، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان  با اشاره به تحویل سوخت های قاچاق به شرکت نفت شهرستان ، خاطرنشان کرد :این  چندمین محموله سوخت قاچاق است که طی دو  هفته اخیر هنگام عبور از محورهای این شهرستان کشف می شود.

وی تاکید کرد: برخورد با افرادی که قاچاق مواد سوختی را دستمایه سودجویی خود قرار داده اند ، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

بنابراین گزارش ،فرمانده انتظامی بم  بیان کرد : ماموران  پلیس آگاهی شهرستان بم هنگام پایش خودروهای محوربم-زاهدان یک دستگاه تانکر حمل سوخت عبوری را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ یوسف سلیمانی افزود:ماموران در بازرسی از این تانکر بیش از۳۰ هزار لیتر گازوئیل بدون مجوز حمل را که به منظور قاچاق بارگیری شده بود،کشف و  یک متهم را دستگیر کردند.

کدخبر: 867076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟