میخ سه پر شگرد دزدان تهرانی برای فرار از تعقیب و گریز پلیسی / پلیس دست آنها را خوانده بود + فیلم
حجم ویدیو: 68.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث رکنا، درباره دستگیری یک باند دیگر سرقت از منزل خبرداد و گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت منزل که در منطقه نازی آباد اتفاق افتاده بود. همکاران عملیاتی کلانتری ما طی یک سری اقدامات پلیسی در نقاطی که احتمال سرقت در آن وجود داشت حضور پیدا کردند که با یک دستگاه پژو پارس مشکی رنگ روبرو می شوند.

وی ادامه داد: این افراد یک باند از سارقین  حرفه ای منزل بودند و قصد توپی زنی از یک خانه را داشتند که به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می کنند. در همین حین نیروهای پلیس، ایست داده که سارقین توجهی به آن نکرده و با ماشین فرار می کنند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای خاطرنشان کرد: سارقین در حین تعقیب و گریز برای متوقف کردن ماموران، میخ 3 پر پرت می کردند که در نهایت با تیراندازی دقیق ماموران پلیس، خودروی دزدان متوقف و یک نفر از آنها دستگیر شد.

سارق میلیاردی توضیحات سرهنگ جلیل موقوفه ای

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه خودرو این افراد سرقتی بوده  و دو پلاک جعلی و مقادیری آلات و ادوات جرم برای سرقت منزل از آنها کشف شد اظهار کرد: 8 نفر از مالباختگانی که در روزهای گذشته منزل آنها توسط این سارقین، سرقت شده بود، شناسایی شدند و بر همین اساس تا کنون ارزش مالی سرقت های  این افراد 9 میلیارد تومان محاسبه شده است.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در پایان افزود: پرونده مربوط به این سارقین، جهت تحقیقات بعدی و دستگیری سایر همدستان، تحویل پایگاه 7 پلیس اگاهی تهران شده است.

کدخبر: 867842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟