بازداشت سارق همه فن حریف آبادان

حوادث رکنا: سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در مورد جزئیات خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موبایل با تهدید سلاح سرد در سطح شهرستان آبادان ،موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 13 قدس با انجام تحقیقات محلی و با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند، موتورسوار موبایل قاپ که در مناطق کوی کارگر و تانکی۲ اقدام به سرقت موبایل می کرد را شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کنند، از مخفیگاه فرد سارق یکدستگاه موتورسیکلت مسروقه، 3 دستگاه گوشی موبایل اندروید  و یک قبضه سلاح سرد قمه کشف و ضبط گردید.

کشوری با بیان اینکه ماموران کلانتری در عملیاتی دیگر سارق یکدستگاه خودرو پراید را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند گفت: فرد سارق پس از سرقت یکدستگاه پراید بلافاصله از صحنه متواری گردید که خوشبختانه ماموران پلیس  موفق شدند،طی عملیات غافلگیرانه سارق خودرو را در یکی از مناطق حاشیه شهرستان دستگیر ،خودرو پراید مسروقه کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

رئیس پلیس آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به11فقره سرقت موبایل که4فقره آن با تهدید قمه بوده و یکفقره سرقت خودرو اعتراف کردند گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 868278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟