این مرد در کاشان با صندوق قرض الحسنه چه کرد؟

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تخریب عمدی یکی از صندوق های قرض الحسنه شهر کاشان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.  

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری۱۳ علوی با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ظرف کمتر از ۲۴ساعت عامل این تخریب را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله که یکی از اراذل و اوباش این شهرستان است ابتدا منکر هرگونه اقدامی در این رابطه شد ولی پس از مواجهه با ادله و مدارک موجود پلیس به بزه ارتکابی اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.  

این مقام انتظامی در پایان برخورد با مخلان نظم و امنیت به ویژه اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی شهروندان سعی در ناامن کردن جامعه دارند را از اولویت های پلیس عنوان و از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 868970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟