جزییات شلیک مرگبار به مرد پژو سوار در هیرمند / انگیزه قاتل مسلح فاش شد

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز در شمال استان سیستان و بلوچستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان پیرو بررسی ماموران پلیس مشخص شد در پی نزاع و درگیری بین دو نفر، جوانی به قتل رسیده، افزود: قاتل پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده بود که در نهایت با انجام کار دقیق پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شده و در ادامه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در تشریح خبر دیگری گفت: به‌ دنبال وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان در بهمن ماه سال جاری که منجر به قتل در شهرستان هیرمند شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار قنبری افزود: از همان لحظات ابتدایی با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه تحقیقات تخصصی و پلیسی آغاز شده و در نهایت هویت قاتل شناسایی و طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل به تیراندازی منجر به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد، افزود: یک دستگاه خودروی پژو مورد استفاده در صحنه قتل نیز از مخفیگاه متهم کشف شده و در ادامه قاتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 869335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟