فیلم هیجان انگیز از دستگیری سارقان و مواد فروشان بهارستان + جزییات عملیات
حجم ویدیو: 44.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39

به گزارش رکنا، طرح تشدید برخورد با سارقان ، زورگیران به عنف و مال‌خران در 6 شهرستان غرب استان تهران همزمان با سراسر کشور آغاز شد و در ادامه اجرای این طرح تیم پلیس آگاهی شهرستان بهارستان جهت دستگیری غافلگیرانه به محل اختفای متهمان اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا علیزاده در حاشیه این دستگیری‌ها با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح اقتدار و برخورد شدید با سارقان و مالخران اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با اخلالگران امنیت عمومی در شهرستان بهارستان تیم‌های عملیات غافلگیرانه جهت دستگیری به محل اختفای سارقان و سودجویان اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه متهمان تاکنون به 12 فقره سرقت اعتراف کردند افزود: در دو عملیات موفقیت‌آمیز در شهرستان بهارستان با حکم دادستانی 6 نفر از سارقان سابقه‌دار، مواد فروشان و ... به صورت غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه خاطیان و سارقان را شناسایی کردند.

علیزاده در پایان با اشاره به اینکه در عملیات روز گذشته 2 پاتوق مواد مخدر جمع‌آوری شد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

کدخبر: 869962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟