دستگیری کلاهبردار 10 میلیاردی در گرگان

به گزارش رکنا، علی تجری اظهار کرد: روزهای گذشته فردی با مرجوعه قضایی به یکی از مراکز انتظامی شهرستان گرگان مراجعه و اظهار کرد فردی با صدور چک بلامحل اقدام به ۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداریاز واحد تولیدی وی کرده است.

وی ادامه داد: متهم با صدور چک بلامحل ۱۰ میلیارد تومانی از یک شرکت تولیدی مواد سمی خرید کرده و موجودی حساب وی نیز کافی نبوده و مواد خریداری شده را نیز مرجوع نکرده است.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: در همین راستا شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی گرگان قرار گرفت.

تجری بیان کرد: پس از تحقیقات انجام شده فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تحقیقات افسر تحقیق به جرم خود اعتراف کرد، گفت: دو نفر دیگر نیز که از همین طریق مورد خسارت از سوی متهم قرار گرفته بودند نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی گرگان تصریح کرد: متهم به همراه پرونده و معرفی شاکیان جدید به مرجع قضایی تحویل شد.

تجری با بیان اینکه بسیاری از این نوع قربانیان فریب ظاهر، رفتار، پیشنهادهای وسوسه کننده سودجویان را می‌خورند گفت: در چنین معاملاتی انتظار می‌رود فروشنده ابتدا استعلام اعتبارسنجی خریدار را از بانک مربوطه انجام دهد.

وی گفت: در انجام هر نوع معامله به ویژه معامله‌هایی با رقم‌های بسیار بالا دو طرف حتما باید از معتبر بودن فرد و روش معامله اطمینان حاصل کنند و سپس با عقد قرارداد دارای مشخصات محل سکونت، محل کار و ... اقدام به معامله کنند.

 

کدخبر: 870739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟