جزئیات حریق گسترده در مجتمع تجاری آزادی در خیابان چهارباغ اصفهان/ حریق اطفا شد

به گزارش رکنا ، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر امروز حریق پاساژ آزادی واقع در خیابان چهارباغ اصفهان به آتش‌نشانی اصفهان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله عوامل آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام می‌شوند، گفت: با تلاش عوامل آتش‌نشانی حریق اطفا می‌شود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: در حال حاضر دودزدگی در زیرزمین این پاساژ وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: در این حادثه ۶ نفر دچار دودزدگی شدند و ۲ نفر نیز دچار سوختگی شدند که به بیمارستان امام موسی کاظم منتقل شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس ترافیک محل حادثه کنترل شد، بیان کرد: جمعیت زیادی در اطراف این پاساژ برای دیدن حادثه تجمع کرده بودند در این طور حوادث افراد باید از تجمع خودداری کنند و راه را برای امدادرسانی عوامل امدادی باز کنند.

۱۸ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه عصر امروز به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان حریق پاساژ آزادی در خیابان چهارباغ اصفهان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۸ ایستگاه و در ادامه ۱۰ ایستگاه دیگر آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

 

کدخبر: 871280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟