آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط هلیکوپتر ورزیر ورزش

به گزارش رکنا، محمد صابری رئیس اورژانس کرمان در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت پرداخت و گفت: در این سانحه ۱۸ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم که ۵ نفر از مصدومان با حال عمومی خوب از بیمارستان باهنر کرمان مرخص شدند.

او افزود: ۴ نفر از مصدومان نیز به دلیل نیاز به مراقبت‌های ویژه در آی‌سی‌یو بستری بودند که شامل سجادی وزیر ورزش و جوانان و مدیران کل استان‌های آذربایجان‌شرقی، تهران و کرمان بود که وزیر ورزش به درخواست خانواده به تهران منتقل شد.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: سایر مصدومان که در بخش عادی بستری بودند تحت عمل جراحی ویژه قرار گرفتند و به مرور بعد از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص می‌شوند و جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با توجه به اینکه باید آمادگی برای عمل پیدا کند، اگر برنامه خوب پیش رود تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

صابری درباره آخرین وضعیت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم تصریح کرد: پاریزی به‌دلیل آسیب شدید ریه وضعیت مطلوبی ندارد و امیدواریم بتوانیم، خبر‌های خوبی از وضعیت وی در مصاحبه‌های بعدی ارائه کنیم.

او افزود: وی به دلیل وضعیت هوشیاری و آسیب زیاد به بافت ریه در حال حاضر در آی‌سی‌یو به دستگاه ونتیلاتور وصل است و آسیب بافت ریه حیات وی را تهدید می‌کند.

عصر روز پنجشنبه چهارم اسفندماه بالگرد حامل وزیر ورزش و هیئت همراه در شهرستان بافت دچار سانحه شد که کلیه مصدومان با تلاش اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت منتقل و پس اقدامات درمانی برای تکمیل این اقدامات به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

متاسفانه در این سانحه "اسماعیل احمدی" مشاور وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی این وزارتخانه فوت شد.

 

کدخبر: 872384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟