بازداشت 2 جاعل و کلاهبردار فراری در شیراز

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس حبیبی" اظهار داشت: در راستای دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب، شناسایی و دستگیری فردی که دارای 3 فقره سابقه کیفری از جمله: صدور چک بلامحل، اعمال نفوذ و جعل بود، در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تشکیل تیم های عملیاتی و بررسی پرونده های موجود، چندین مکان از محل سکونت و اختفاء متهم شناسایی گردید.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: طی اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی کارآگاهان در  نهایت مخفیگاه اصلی متهم در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی شد.

سرهنگ حبیبی یادآور شد: چند تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و متهم به همراه شخصی ناشناس با درایت کارآگاهان پلیس آگاهی در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم ناشناس نیز دارای 5 فقره سابقه کیفری ( صدور چک بلامحل ، خیانت در امانت و جعل) و از کلاهبرداران حرفه ای شهر شیراز بوده و تحت تعقیب بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی و قضایی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست فریب ظاهر آراسته افراد را نخورده و به هرگونه پیشنهاد و یا معامله خیلی خوب مشکوک باشند و هنگام امضای اسناد دقت کنند که فضای خالی برای افزودن مطلبی توسط جاعلین باقی نماند تا بدینوسیله مورد سوء استفاده جاعلان و کلاهبردارن قرار نگیرند.

 

کدخبر: 872579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟