کلاهبردار ارز دیجیتال در یزد دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی در تشریح این خبر ‌گفت: با مراجعه چندتن از شهروندان به این پلیس‌ مبنی بر سرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن‌ها، موضوع بصورت ویژه دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند مدتی قبل به ‌قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ارز دیجیتال نمودند ولی پس از مدتی متوجه ‌به سرقت رفتن موجودی حسابشان شدند.‌  

رئیس پلیس فتا استان بیان داشت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و بررسی‌های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده وانجام اقدامات تخصصی ، فرد مورد نظر شناسایی شد.  

سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته محل اختفای متهم که در یکی از استان‌های شمال کشور می‌باشد، شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال گردید.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه های استخراج، اجتناب نمایند.

رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان تأکید کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

 

کدخبر: 873120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟