بازداشت ساقی همه فن حریف در شهرری

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سرهنگ حسینعلی ابن علی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فروشنده مواد مخدر محدوده قلعه نو به همراه کشف ۱۰ فقره سرقت، خبرداد و گفت: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در محدوده «قلعه نو» موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری این محل قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ری افزود: مأموران کلانتری ۲۱۱ با انجام تحقیقات لازم و بررسی میدانی موفق به شناسایی فروشنده موادمخدر شده و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه خرده فروش را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

ابن علی اظهار داشت: در بازدید از مخفیگاه متهم ۲۰۰ گرم انواع مخدر به همراه مقادیری اموال مسروقه شامل؛ ضبط خودرو، کامپیوتر خودرو، لاستیک زاپاس، تلویزیون هوشمند و فن‌های بزرگ صنعتی مسروقه کشف شد.

این مسئول یادآور شد: متهم در تحقیقات انجام شده ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از ۱۰ فقره سرقت معترف و تحقیقات در راستای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت افراد در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهر، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 873581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟