زن خائن شوهرش را با قرص برنج کشت / مرد همسایه چه نقشی داشت؟ + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از زمانی شروع شد که زن جوانی حدود ساعت  5 صبح اواخر خرداد سال گذشته با مرکز فوریت های پزشکی تماس گرفت او درحالی که صدایش می لرزید از فوت همسرش به دلیل بیماری قلبی خبر داد.

طولی نکشید که تیمی از مرکز فوریت‌های های پزشکی به آپارتمان این زن رفتند و پس از تأیید مرگ مرد ۴۲ساله با تلفن 110 تماس و موضوع را به مأموران اطلاع دادند.

نتیجه معاینات پزشکی قانونی و مرگ مشکوک 

وقتی پلیس در محل جنایت حضور یافتند مرگ مرد جوان را مشکوک اعلام کردند و با حضور بازپرس کشیک قتل راز این معما در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت و در نخستین گام جسد برای مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حالی که زن جوان مرگ شوهرش را قصد داشت طبیعی جلوه دهد اما گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد مقتول دراثر مسمویت با قرص برنج فوت کرده است.

همسر مقتول بعنوان نخستین مظنون  پرونده احضار و مورد بازجویی قرار گرفت. باتوجه به تناقض گویی های همسر مقتول، گمانه زنی های مأمورین در بی اطلاع نبودن این شخص از علت دقیق مرگ همسرش بیشتر شد .

رد پای مرد همسایه در جنایت

باتحقیقات گسترده کارآگاهان و بررسی تماس های تلفن همراه این زن، رد پای مرد دیگری در این پرونده پیدا شد که وی نیز به عنوان دومین مظنون پرونده دستگیر شد.

 سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز درباره ی این پرونده گفت: مظنون دوم یعنی مرد همسایه  در ابتدا منکر هرگونه  آشنایی با مقتول و همسر وی و اطلاع از موضوع شد ولی در نهایت در مواجهه با ادله و مدارک پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: "مدتی همسایه این خانواده جوان بودم و با اطلاع از وجود اختلافات بین آنها، با همسر مقتول طرح دوستی ریختم که پس از مدتی این زن به من گفت از همسر خود خسته شده و برای تصرف اموالش قصد به قتل رساندن وی را دارد."

به دنبال این اظهارات بود که باردیگر از همسر مقتول بازجویی به عمل آمد که وی در مواجهه حضوری با همسایه دستگیر شده خود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و پس از گذشت بیش از یک سال به قتل همسرش با کمک مرد همسایه از طریق خوراندن قرص برنج به وی اعتراف کرد و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

اظهارات زن جوان: تصاحب اموال شوهرم مرا وسوسه کرد

زن جوان در بیان انگیزه جنایت خود مدعی شد علاقه ای به همسرم نداشتم و چند سالی بود باهم اختلاف داشتیم تا اینکه 6 ماه قبل از وقوع این جنایت با مرد همسایه آشنا شدم رابطه ما ادامه داشت تا اینکه من به این نتیجه رسیدم که شوهرم را به قتل برسانم تا اموال اش را تصاحب کنم .

برای همین قرص برنج خریدم و بعد در کپسول های قرصی شکل گذاشتم وبعد از  شام بعنوان قرص به همسرم خوراندم  وقتی او بیهوش شد و بعد جان داد کمی بعد مرد همسایه را خبر کردم و با او این نقشه را کشیدم که ساعت ۵ صبح به اورژانس زنگ بزنم و مرگ ناگهانی شوهرم در خواب را به آنها گزارش بدهم حدودا ساعت ۵صبح شده بود با اورژانس تماس گرفتم ومدعی شدم شوهرم در خواب سکته کرده است.

به گزارش  خبرنگار رکنا متهمان این پرونده با گذشت یکسال از وقوع جنایت هم اکنون به دستور بازپرس به زندان منتقل شده و در انتظار محاکمه خواهند بود.

کدخبر: 875622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟